// پنجشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

زمان شروع تخفیف های تابستانه استیم فاش شد

حساب کاربری توییتر استیم دیتابیس، اعلام کرده است که در تاریخ چهارم تیر ماه، تخفیف‌های تابستانه استیم به مدت دو هفته برگزار می‌شوند.

با نزدیک شدن به فصل تابستان، کاربران استیم روی ویندوز، مک و لینوکس منتظر تخفیف‌های تابستانه استیم می‌شوند تا بتوانند بازی‌های مورد نظر خود را با قیمت مناسبی خریداری کنند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر استیم دیتابیس، تاریخ آغاز تخفیف‌های تابستان استیم در سال جاری را فاش کرده است.

کاربران استیم می‌توانند از تاریخ چهارم تیر ماه (۲۵ ژوئن) و ساعت ۹:۳۰ شب به‌وقت ایران، از تخفیف‌های تابستانه استفاده کنند. همچنین در ادامه گفته شده است که این تخفیف‌ها به مدت دو هفته در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. تخفیف‌های پیشین استیم در تابستان معمولا بین ۲۱ ژوئن تا ۲۳ ژوئن برگزار می‌شد و تاریخ فاش شده آن‌چنان دور از ذهن نیست. تخفیف‌های سال گذشته Summer Salien نام داشت که یک مینی گیم هم برای بازیکنان در نظر گرفته شده بود.

کاربران استیم در این مینی گیم باید بازی‌هایی را که توسط بیگانه‌ها (Alien) ربوده شده بودند، نجات می‌دادند. همچنین بازیکنان با دریافت XP و کسب مهارت‌های جدید،‌ می‌توانستند از سیارات در نظر گرفته شده دفاع کنند و شانس خود را برای کسب یک بازی به‌صورت رایگان امتحان کنند. امسال شاهد رقابت جالبی میان تخفیف‌های فروشگاه استیم و فروشگاه اپیک گیمز خواهیم بود. چندی پیش بود که اپیک گیمز (Epic Games) در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرد که Epic Mega Sale را در برنامه دارد و در آینده، اخبار بیشتری حول تخفیف‌های Epic Mega Sale منتشر می‌شود.

باید منتظر ماند و ببینیم آیا شرکت ولو (Valve) تاریخ فاش شده از تخفیف‌های تابستانه استیم را تایید می‌کند یا خیر. نظر شما کاربران زومجی چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده