// پنجشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۹

جدیدترین بازی های اندروید و آیفون؛ از Days of Prophecy تا SiNKR 2


این هفته از بازی نقش‌آفرینی Durango: Wild Lands گرفته تا دو بازی Ailment و F1 Manager را برای اندروید و iOS داریم.

هفته‌ی گذشته، هفته‌ی آرامی برای بازی‌های موبایل به‌حساب می‌آمد. در چهارمین هفته اردیبهشت، علاقه‌مندان به بازی‌های پیکسلی می‌توانند بازی اندروید و آیفون Ailment را تجربه کنند. این‌درحالی است که با بازی آیفون و اندروید Durango: Wild Lands می‌توانید تجربه‌ی متفاوتی را در زمینه بازی‌های نقش آفرینی و MMO کسب کنید. در ادامه می‌توانید تمامی بازی‌های منتشر شده در هفته چهارم اردیبهشت ماه را در زومجی مشاهده کنید.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده در زومجی بیندازید. شما همچنین می‌توانید در صفحه بهترین بازی های اندروید به لینک دانلود و معرفی صدها بازی اندروید دسترسی داشته باشید.

Ailment

Ailment

Ailment یک بازی اکشن روگ‌لایک با طراحی پیکسلی است که داستان آن در یک سفینه فضایی و سیاره‌ای دور دست روایت می‌شود. قهرمان داستان، متوجه می‌شود که به‌صورت ناخودآگاه در یک سفینه فضایی سه روز بیهوش بوده است و تمامی هم‌تیمی‌هایش به دشمنان او تبدیل شده‌اند. بازیکنان باید راز این اتفاق‌ها را پیدا کنند تا کاراکتر اصلی واقعیت را متوجه شود.

دانلود بازی Ailment

Alt Frequencies

Alt Frequencies

تابه‌حال فکر کرده‌اید که اگر مردم بدون آگاهی در یک حلقه زمانی گرفتار شوند چه اتفاقی می‌افتد؟ بازی موبایل Alt Frequencies یک بازی مرموز است که بازیکنان باید از صدا و امواج هوایی کمک بگیرند تا چشم جهان را به واقعیت باز کنند. از ویژگی‌های بازیکنان در این بازی ضبط کردن، برگرداندن زمان و برودکست کردن بخش کوتاهی از یک برنامه رادیویی است تا بتوانند خیانت‌ها، افشاگری‌های مجری برنامه و موارد مشابه‌ای را ثابت کنند.

دانلود بازی Alt Frequencies

Bouncy Laser – Brick Breaker

Bouncy Laser – Brick Breaker

‌Bouncy Laser – Brick Breaker یک بازی سرگرم کننده و جالب است که مکانیزم‌های ساده‌ای دارد و بازیکنان ازطریق پلتفرمی که در اختیار دارند، باید لیزرهای شلیک شده از سمت دشمنان را مهار کنند و آن‌ها را به‌سمت خودشان هدایت کنند. یکی از ویژگی‌های این بازی موبایل ظاهر رترو شکل آن است که جذابیت خاصی را به بازی بخشیده است.

دانلود بازی ‌Bouncy Laser – Brick Breaker

Days of Prophecy

 Days of Prophecy

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های نقش‌آفرینی تاکتیکی هستید، بازی اندروید و آیفون Days of Prophecy می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. حتی مکانیزم‌های بازی و نبردها به‌نحوی طراحی شده‌اند که حتی سایر کاربران بازی‌های موبایل هم می‌توانند از داستان، مبارزات و طراحی‌های بازی لذت ببرند. همچنین بازیکنان در طول تجربه‌شان با کاراکترهای داستانی مختلفی روبه‌رو می‌شوند و باید مانع از کشته شدن‌شان شوند.

دانلود بازی Days of Prophecy

Durango: Wild Lands

Durango: Wild Lands

Durango: Wild Lands یک بازی نقش‌آفرینی و MMO است که درجریان آن بازیکنان باید دایناسورها را از بین ببرند. همچنین به‌صورت آزادانه می‌توانید در جهان بازی به گشت‌وگذار بپردازید و مشغول ساخت‌وساز و یک تمدن جدید را بسازید. همچنین تیم سازنده سعی کرده است ازطریق این بازی موبایل، بازی‌های MMO را متحول کند و تجربه‌ی کاملی را در دسترس کاربران قرار بدهد.

دانلود بازی Durango: Wild Lands

F1 Manager

F1 Manager

بازی موبایل F1 Manager شما را در نقش یک مدیر تیم فرمول 1 قرار می‌دهد. بازیکنان باید با تصمیم‌گیری‌های به‌موقع و مناسب‌شان، تیم خود را به یکی از بهترین تیم‌های فرمول یک تبدیل کنند. بازیکنان می‌توانند به راننده دستور بدهند که در همان ابتدا برای اول شدن پیش برود و خطرهای احتمالی از تصادف کردن را به‌جان بخرد یا اینکه در جریان دورهای مسابقه آرام آرام به نفر اول نزدیک شود و در دور آخر، برای اول شدن تلاش کند.

دانلود بازی F1 Manager

Hardball: Swipe Puzzle

Hardball: Swipe Puzzle

تیم سازنده بازی Hardball: Swipe Puzzle مخاطبان کم سن‌وسال را هدف قرار داده است، اما ساختار بازی و گیم‌پلی به‌شکلی است که حتی کاربران نوجوان هم می‌توانند تجربه‌ی سرگرم کننده‌ای را کسب کنند. تنها کاری که باید در این بازی معمایی انجام بدهید، این است که انگشت خود را روی صفحه‌نمایش بکشید و مسیر توپ را باتوجه‌به المان‌های محیطی به‌نحوی انتخاب کنید که داخل سبد بی‌افتد.

دانلود بازی Hardball: Swipe Puzzle

Idle Color Drum

Idle Color Drum

بازی Idle Color Drum گیم‌پلی ساده‌ای دارد و بازیکنان ازطریق توپ‌های رنگی، باید مکعب‌های رنگی را از بین ببرند. نکته اینجا است که با ازبین‌بردن مکعب‌هایی که رنگ‌شان با توپ مربوطه یکی است، می‌توانید امتیاز بیشتری کسب کنید و گیم‌پلی بازی هم سرعتی‌تر می‌شود. همچنین باید تمامی این کارها را تا قبل از بالا آمدن مکعب‌ها و رسیدن به بالای صفحه‌نمایش، انجام بدهید.

دانلود بازی Idle Color Drum

Last Day Jumper

Last Day Jumper

در بازی Last Day Jumper باید به قهرمان داستان کمک کنید تا از دست Mr.Death فرار کند. مکانیزم گیم‌پلی بسیار ساده است و نتها با پریدن باید دشمنان و تله‌های موجود در محیط را پشت سر بگذارید. ساختار بازی به‌نحوی اعتیادآور است که بازیکنان می‌توانند ساعت‌ها در این بازی شکست بخورند و باز هم آن را تجربه کنند تا به موفقیت برسند.

دانلود بازی Last Day Jumper

Lexatetrahedra: 3D Word Game

Lexatetrahedra: 3D Word Game

در جریان بازی Lexatetrahedra: 3D Word Game بازیکنان باید کلماتی را پیدا کنند که مطابق با تاریخ همان روز است؛ برای مثال کلمه روز هفت مِی. جدا از این حالت، ۳۰ سطح برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که در جریان آن می‌توانید دانش و حافظه‌تان را در کلمات انگلیسی و شناسایی‌شان به چالش بکشید.

دانلود بازی Lexatetrahedra: 3D Word Game

Mini Speedy Racers

Mini Speedy Racers

به جمع راننده‌های کوچک و بامزه Mini Speedy Racers بپیوندید و با سایر راننده‌ها، در یک مسابقه هیجان‌انگیز رقابت کنید. بازی موبایل Mini Speedy Racers یک بازی ریسینگ جدی نیست و سازنده با استفاده از مکانیزم‌های مختلف، سعی کرده است تجربه‌ای متفاوت و لذت بخشی را در اختیار کاربران قرار بدهد. یکی از ویژگی‌های خوب این بازی موبایل، طراحی آن است که شما را در همان ابتدا به خود جذب می‌کند.

دانلود بازی Mini Speedy Racers

Nations Cup Cricket 2019

Nations Cup Cricket 2019

 اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های ورزشی یا بازی کریکت هستید، Nations Cup Cricket 2019 می‌تواند تجربه‌ی متفاوت و سرگرم کننده‌ای باشد. در جریان این بازی ۵۰ تیم مختلف نظیر فیلیپین، برمودا، کنیا، هند و انگلستان برای بازیکنان در نظر گرفته شده است تا بتوانند تیم محبوب‌شان را به قهرمانی برسانند.

دانلود بازی Nations Cup Cricket 2019

SiNKR 2

SiNKR 2

بازی موبایل SiNKR 2 یک بازی معمایی است که در راستای موفقیت نسخه اول خود ساخته شده است و المان‌ها و مکانیزم‌های تازه‌ای را برای کاربران در نظر گرفته است. در این بازی بازیکنان به کمک قلاب‌هایی که دارند، باید مکعب‌ها را در خانه‌های خود قرار بدهند. البته در این راه یک سری معما و چالش هم در نظر گرفته شده است که روند انجام این کار را برای بازیکنان سخت می‌کند.

دانلود بازی SiNKR 2

Word Life – Crossword Puzzle

Word Life – Crossword Puzzle

Word Life – Crossword Puzzle یک بازی تک‌نفره و رقابتی حدس کلمات است. در این بازی بازیکنان به‌صورت یک‌به‌یک با یکدیگر رقابت می‌کنند و هر شخصی که بتواند کلمات بیشتری را حدس بزند، برنده‌ی بازی خواهد بود. بازیکنان با ترکیب حروف می‌توانند کلمات قرار داده شده در دل بازی را مشخص کنند.

دانلود بازی Word Life – Crossword Puzzle


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده