نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

یوبیسافت سه بازی AAA تا پایان سال مالی جاری منتشر خواهد کرد

کمپانی یوبیسافت در کنار ارائه‌ی گزارش مالی خود، مواردی از برنامه‌ی خود برای سال مالی جاری‌اش را منتشر کرد که در میان این اطلاعات، انتشار سه‌بازی معرفی نشده و AAA به‌چشم می‌خورد.

به‌تازگی کمپانی نام‌آشنای یوبیسافت، جلسه‌ای برای ارائه‌ی گزارش مالی خود طی سالی را که گذشت برگزار کرده و طی آن، اطلاعاتی تازه از عملکرد اقتصادی و برنامه‌هایی را که برای انتشار بازی‌های خود دارد به‌دنبال‌کنندگان صنعت بازی مخابره کرده است.

یوبیسافت طی این جلسه مشخص کرد علاوه بر انتشار بازی Ghost Racon Breakpoint که برای عرضه در تاریخ ۴ اکتبر (۱۲ مهر) برنامه‌ریزی شده، سه‌بازی مهم و AAA دیگر را که هنوز نام آن‌ها مشخص نیست برای عرضه تا قبل از پایان سال مالی جاری خود، درنظر گرفته است. یوبیسافت همچنین مشخص کرد که این بازی‌ها در سه‌ماهه‌ی پایانی سال مالی خود یعنی بین ماه‌های ژانویه (دی-بهمن) تا مارس ۲۰۲۰ (اسفند ۹۸ - فروردین ۹۹) منتشر خواهند شد.

این سه‌بازی به‌احتمال بسیار زیاد در جریان کنفرانس شرکت یوبیسافت در E3 2019 معرفی خواهند شد و تا آن موقع احتمالا با تئوری‌پردازی‌های مختلفی روبه‌رو خواهیم شد. با توجه به‌اینکه یوبیسافت بازی Just Dance 2020 را در دسته‌بندی آثار AAA خود قرار نمی‌دهد و همچنین با استناد به اعلامیه‌ی کمپانی مذکور که سال گذشته مبنی بر عدم انتشار یک بازی جدید از مجموعه‌ی Assassin's Creed به‌مدت یک‌سال منتشر شد، برخی احتمال می‌دهند که دو بازی Watch Dogs 3 و نسخه‌ی جدید Splinter Cell که همین دیروز ساخته شدنش توسط یوبیسافت به‌شکلی عجیب تکذیب شد، از بازی‌های نامشخص شرکت بزرگ فرانسوی باشند. برای منتشر شدن اطلاعات بیشتر حدود یک ماه تا شروع همایش بزرگ E3 باید صبر کینم.

نظر شما کاربر زومجی چیست، به‌نظر شما این ۳ اثر نامشخص، کدام یک از بازی‌های یوبیسافت خواهند بود؟ دنباله‌ای بر مجموعه‌های قدیمی یا یک بازی کاملا جدید؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده