// چهار شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۲

اپراتورهای جدید Rainbow Six Siege به زودی معرفی می‌شوند

شرکت یوبیسافت در حساب کاربری توییتر خود تصویری را منتشر کرده است که خبر از اپراتورهای آینده Rainbow Six Siege می‌دهد.

Rainbow Six Siege جزو آن دسته از بازی‌هایی بود که در زمان عرضه محتویات بالایی نداشت، اما شرکت یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر رینبو سیکس سیج، رفته رفته محتویات مختلفی را در دسترس کاربران قرار داد. یکی از مواردی که این شرکت فرانسوی در آن خوب عمل کرده است، طراحی اپراتورهای متفاوت و مختلف است. در هر سال یوبیسافت سیزن‌پس مخصوصی را برای Rainbow Six Siege در نظر گرفته است که شامل فصل‌های مختلفی می‌شود.

حال در جریان هر فصل هم اپراتورهای جدید Rainbow Six Siege معرفی می‌شوند که هرکدام مهارت‌ها و پیش‌زمینه‌ی داستانی مخصوص به‌خودشان را دارند. هم‌اکنون در فصل دوم از سال چهارم بازی Rainbow Six Siege به‌سر می‌بریم و شرکت یوبی سافت، در حساب کاربری خود تصویر متحرکی را فرستاده است که از اپراتورهای آینده این بازی خبر می‌دهد. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، در این تصویر متحرک دو اپراتور را مشاهده می‌کنیم.

دست راست یکی از اپراتورهای بازی به‌نحوی طراحی شده است که به‌نظر می‌رسد این کاراکتر یک مهارت الکتریکی دارد. ازطرفی یوبیسافت در مسابقات eSports بازی Rainbow Six Siege، محتویات جدیدی را برای این بازی معرفی می‌کند. حال در روزهای ۲۸ اردیبهشت (۱۸ مِه) و ۲۹ اردیبهشت ماه (۱۹ مِه) فینال مسابقات پرو لیگ رینبو سیکس سیج برگزار می‌شود و احتمال می‌رود شاهد معرفی اپراتورهای جدید بازی باشیم.

آخرین اپراتورهای Rainbow Six Siege، گریدلاک و مازی نام دارند که در ماه فوریه در کنار نقشه Outback در دسترس کاربران قرار گرفتند. نظر شما کاربران زومجی در این باره چیست؟ با مراجعه به ‌صفحه توییتر یوبیسافت، می‌توانید تصویر متحرک منتشر شده را مشاهده کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده