نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۶

تصویری جدید از فصل ششم سریال Agents of SHIELD با محوریت شخصیت Sarge منتشر شد

تصویری جدید از فصل ششم سریال Agents of SHIELD منتشر شد که در این تصویر شاهد حضور شخصیت شرور و منفی سرژ با بازی کلارک گرگ هستیم.

سایت اینترتینمنت ویکلی (Entertainment Weekly)، تصویری اختصاصی از فصل ششم سریال Agents of SHIELD (مأموران شیلد) را منتشر کرده است که در این تصویر شاهد حضور شخصیت شرور و منفی سرژ با بازی کلارک گرگ هستیم. شخصیت سرژ با بازی کلارک گرگ، شباهت ظاهری زیادی به شخصیت کولسن دارد، اما نسخه شرورانه او ظاهراً تهدید جدی و مهمی برای اعضای شیلد است که اکنون برای انجام مأموریت‌های متفاوتی تقسیم شده‌اند.

تصویر جدید منتشرشده توسط سایت اینترتینمنت ویکلی را در پایین مشاهده می‌کنید:

Agents of S.H.I.E.L.D.

کلارک گرگ پیش‌تر در مصاحبه با سایت اینترتینمنت ویکلی در رابطه با شخصیت شرور و منفی سرژ چنین گفته بود:

به نظر می‌رسد که این شخصیت مأموریتی دارد؛ مشخص نیست که درگیر چه موضوعی است، اما آن‌ها به دنبال شکار چیزی هستند و برایشان مهم نیست که چه کسی جلوی راهشان سبز شود؛ برای رسیدن به شکارشان همه‌کس و همه‌چیز را از سر راه برمی‌دارند. شخصیت سرژ را باید آنتی کولسن بخوانیم. شخصیت کولسن هیچگاه با چنین هرج‌ومرج‌هایی موافق نبود. اما این شخصیت، یعنی سرژ، به نظر چیزی برای از دست دادن ندارد.

علاوه بر این، مارول اخیراً حضور سه شخصیت جدید در فصل ششم سریال Agents of SHIELD را تأیید کرده بود که یکی از آن‌ها  کارولینا ویدرا، ایفاگر نقش آیزل در فصل ششم این سریال، است که یک مزدور در فضا بوده است و به اعضای شیلد ملحق خواهد شد. کریستوفر جیمز بیکر نیز نقش مالاکای را بر عهده دارد که یک قاتل مرموز از سیاره‌ای دیگر و دوردست است. بری شاباکا هنلی نیز دیگر بازیگر جدید فصل ششم سریال Agents of SHIELD است که او نقش دکتر مارکوس بنسون را بازی کرده که او استاد علوم طبیعی با سابقه بسیار درخشان است که توسط شیلد برای کمک و ارائه تخصص خود به آن‌ها، استخدام شده است.

فصل ششم سریال Agents of SHIELD از تاریخ ۱۰ مه ۲۰۱۹ (۲۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸) آغاز شده است و از ساعت ۸ شب به وقت محلی، روی آنتن شبکه ABC می‌رود. مینگ-نا ون، کلویی بنت، کلارک گرگ در نقش سرژ، هنری سیمونز، الیزابت هنستریج، یاین د کست‌تکر، ناتالیا کوردوا-باکلی و جف وارد، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل ششم این سریال حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع EW
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده