نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۵

مراحل فیلمبرداری فیلم Free Guy آغاز شد

شرکت فاکس قرن بیستم به‌صورت رسمی اعلام کرد که مراحل فیلمبرداری فیلم جدید رایان رینولدز با عنوان Free Guy (مرد آزاد)، آغاز شده است.

فیلم Free Guy (مرد آزاد) با همکاری شرکت فاکس قرن بیستم (20th Century Fox) و 21Laps Entertainment در دست ساخت است که مراحل پیش‌تولید خود را سپری کرده و حال نوبت به مراحل فیلمبرداری رسیده است. مت لیبرمن با سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم The Christmas Chronicles (رویدادنامه کریسمس) و زک پن با سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Ready Player One (بازیکن شماره یک آماده)، وظیفه نگارش فیلمنامه فیلم Free Guy را بر عهده دارند که از سال ۲۰۱۶، پیش‌نویس اولیه فیلمنامه این فیلم آماده شده بود.

رایان رینولدز، تایکا وایتیتی، آتکارش آمبودکار، جودی کرنر، جو کری و لیل رل هاوری، بازیگرانی هستند که در فیلم Free Guy حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. فیلم Free Guy داستان پس زمینه یک شخصیت را دنبال می‌کند که او متوجه می‌شود که در حال زندگی در یک بازی ویدیویی است. با کمک و استفاده از آواتار، او تلاش می‌کند تا از تلاش سازندگان بازی برای تعطیلی بازی و خاموشی دنیای او، جلوگیری کند.

آخرین نقش‌آفرینی رایان رینولدز مربوط به بازی و صداپیشگی در فیلم اکشن، ماجراجویی، علمی تخیلی، اسرارآمیز، فانتزی، کمدی، انیمیشنی و خانوادگی شرکت یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures)، یعنی فیلم Pokémon Detective Pikachu (پوکمون کارآگاه پیکاچو) می‌شود. وی صداپیشه شخصیت کارآگاه پیکاچو بود. این فیلم با بودجهٔ ۱۵۰ میلیون دلاری خود، فروشی ۶۴ میلیون دلاری تا این لحظه داشته است.

فیلم Free Guy برای اکران در تاریخ ۳ جولای ۲۰۲۰ (۱۳ تیر ماه ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده