// چهار شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Arena of Evolution: Red Tides؛ نبرد با هیولاها

Arena of Evolution: Red Tides یک بازی کارتی آنلاین است که بازیکنان را در نقش فرمانده‌ای قرار می‌دهد که باید سایر فرمانده‌هان را از بین ببرد. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

در معرفی بازی موبایل امروز به‌سراغ یک بازی کاملا آنلاین با المان‌های استراتژی رفته‌ایم. اثری که سعی کرده است با ظاهری جدید، مخاطبان بازی‌های آنلاین را به‌خود جذب کند. بازی اندروید و آیفون Arena of Evolution: Red Tides در سبک کارتی طراحی شده است که بازیکنان را وارد نبردهای هیجان‌انگیز و استراتژی می‌کند. از نظر داستانی، بازی آیفون و اندروید Arena of Evolution: Red Tides فاقد داستان خاصی است و شاهد نبرد انسان‌ها و هیولاها با یکدیگر هستیم.

بازی موبایل Arena of Evolution: Red Tides

بازیکنان می‌توانند مبارزان خود را با سکه‌هایی که از هر نبرد کسب می‌کنند، به‌دست بیاورند

با شروع بازی موبایل Arena of Evolution: Red Tides، یک ویدیو سینمایی بسیار زیبا برای بازیکنان نمایش داده می‌شود و در همان ابتدا فکر می‌کنید با یک بازی تیمی و تیراندازی طرف هستید، اما گیم‌پلی بازی Arena of Evolution: Red Tides برپایه بازی‌های کارتی طراحی شده است. پس از مشاهده‌ی میان‌پرده‌ی سینمایی بازی، یک بخش تمرینی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که نحوه‌ی بازی کردن و استفاده از کارت‌ها را یاد می‌گیرید. معمولا در بازی‌های کارتی، سازنده از یک میز کارت استفاده می‌کند تا بازیکن بتواند کارت‌های خود را روی آن بچیند، اما در اینجا شاهد یک میدان نبرد هستیم که به ستون‌ها و ردیف‌های مختلفی تقسیم شده است. در پایین صفحه نمایش، ردیف اول مختص به کارت سربازانی است که آن‌ها را انتخاب می‌کنید. در ادامه باید آن‌ها را گرفته و در میدان نبرد قرار دهید. نکته‌ی جالب بازی موبایل Arena of Evolution: Red Tides این است که بازیکنان می‌توانند از کارت‌های محدودی در ردیف اول میدان نبرد استفاده کنند. ازاین‌رو باید کارت‌هایی را انتخاب کنید که بهترین استفاده و قدرت را برای شما داشته باشند. حال سوال اصلی این است که نحوه‌ی مبارزه در بازی اندروید و آیفون Arena of Evolution: Red Tides چگونه خواهد بود؟ بازیکنان می‌توانند مبارزان خود را با سکه‌هایی که از هر نبرد کسب می‌کنند، به‌دست بیاورند. هر مبارز بازی که طراحی شبیه به هیولا، انسان‌های جنگجو و موارد این چنینی دارد، دارای ارزش مختلفی است. حال هرقدر که ارزش کارت شما بیشتر باشد، قدرت و سکه‌ای که باید برای آن پرداخت کنید هم بیشتر می‌شود.

سیستم Matchmaking و رویارویی بازیکنان برپایه رده‌بندی آن‌ها است و کیفیت سرورها و پینگ بازیکن شاید در سطح خوبی قرار نداشته باشد، اما لگ تاثیر آن‌چنانی در بازی شما نخواهد داشت

ازطرفی در میدان نبرد، می‌توانید به‌تعداد محدودی کارت استفاده کنید. برای مثال در ردیف اول پنج کارت را قرار داده‌اید، اما تنها سه کارت را می‌توانید در محیط اصلی مبارزه استفاده کنید. نحوه‌ی ارتقای این بخش و استفاده از کارت‌های بیشتر، به سطح شما بستگی دارد. بازیکنان با ورود به هر دور مسابقه، از سطح یک کار خود را آغاز می‌کنند و رفته رفته می‌توانند از پیروزی در هر Wave، امتیاز بیشتری کسب کنند. این امتیازات باعث ارتقای سطح شما می‌شود؛ ازاین‌رو می‌توانید از تعداد کارت‌های بیشتری استفاده کنید. به‌عبارتی اگر می‌خواهید در مبارزات برنده باشید، باید مدام به‌فکر ارتقای خودتان باشید. همچنین سکه‌های به‌دست آمده هم در ارتقای شما نقش مهمی دارند. در بعضی از مبارزات، شما می‌توانید سکه‌های خود را ذخیره کنید و از آن‌ها را در ازای کسب امتیاز، مبادله کنید. در‌این‌میان یک استراتزی بسیار مهم برای بازیکنان به‌وجود می‌آید و آن هم ایجاد یک تعادل میان دریافت XP ازطریق سکه و خرید مبارزان جدید است. نبردهای بازی هم به‌صورت مسابقات کژوال یا مسابقات Ranked انجام می‌شود. مسابقات Ranked هم در قالب رده‌بندی‌های مختلفی قرار دارد. در ابتدا بازیکنان در رده‌ برنز قرار دارند و باید خود را به‌رده‌های بعدی نزدیک کنند.

بازی موبایل Arena of Evolution: Red Tides

در بازی‌های آنلاین موردی که اهمیت زیادی دارد، سیستم Matchmaking و کیفیت سرورها است. سیستم Matchmaking و رویارویی بازیکنان برپایه رده‌بندی آن‌ها است و کیفیت سرورها و پینگ بازیکن شاید در سطح خوبی قرار نداشته باشد، اما لگ تاثیر آن‌چنانی در بازی شما نخواهد داشت. جدا از این موارد یک بخش ارتقای کاراکتر هم برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که در طول هر مسابقه، می‌توانید کارت‌های خود را با جعبه‌هایی که کسب می‌کنید، ارتقا دهید. همچنین یک بخش شخصی‌سازی هم برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. درواقع ازطریق بخش شخصی‌سازی می‌توانید ظاهر محیط نبرد، فرمانده خود و سایر المان‌های محیط مبارزه را تغییر بدهید. البته بخشی از این شخصی‌سازی به پرداخت‌های درون برنامه‌ای وابسته است، اما بخش دیگر به‌صورت رایگان و با گذشت زمان در اختیار مخاطب قرار داده می‌شود. اگر علاقه‌مند به بازی‌های آنلاین کارتی با المان‌های استراتژی هستید، بازی آیفون و اندروید Arena of Evolution: Red Tides می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد.

در پایان یادآوری می‌کنیم که مقالات بهترین بازی های اندروید به‌طور هفتگی و ماهانه منتشر می‌شوند که می‌توانید با مطالعه‌ی آن‌ها در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار بگیرید. همچنین می‌توانید ویدیو گیم‌پلی این بازی را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Arena of Evolution: Red Tides


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده