// چهار شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۰

تاریخ انتشار بازی Samurai Shodown تغییر کرد

استودیو SNK اعلام کرده است که بازی Samurai Shodown در تاریخ چهار تیر ماه برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.

در ابتدا قرار بود بازی Samurai Shodown در تاریخ ۶ تیر ماه (۲۷ ژوئن) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پس از آن کامپیوتر و نینتندو سوییچ عرضه شود، اما استودیو SNK، سازنده بازی Samurai Shodown، تاریخ عرضه بازی را تغییر داده است. سامورای شودان در تاریخ چهار تیر ماه (۲۵ ژوئن) برای PS4 و Xbox One عرضه می‌شود. این‌درحالی است که نسخه نینتندو سوییچ بازی در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی منتشر می‌شود و تاریخ عرضه نسخه PC هم نامشخص باقی‌مانده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو SNK در ادامه صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده است که اگر کاربران تا قبل از ماه ژوئن (۱۰ خرداد) بازی Samurai Shodown را پیش‌خرید کنند، سیزن‌پس بازی را به‌صورت رایگان دریافت خواهند کرد. سیزن‌پس ذکر شده، چهار کاراکتر مختلف را در جریان ۶ ماه اول عرضه سامورای شودان، در دسترس کاربران قرار می‌دهد. همچنین در گذشته اعلام شده بود که پورت نسخه نینتندو سوییچ و پی سی این بازی، عقب‌تر از سایر پلتفرم‌ها است و ظاهرا تاخیر اعلام شده، برای آماده‌سازی بازی بوده است.

درکنار این موارد استودیو SNK حالت Dojo بازی سامورای شودان را هم معرفی کرد. در جریان حالت دوجو بازیکنان می‌توانند به ساخت‌وساز، مبارزه و بارگذاری «روح‌هایی» بپردازند تا ازطریق آن‌ها بتوانند شیوه‌ی مبارزه‌ای خود را بهتر کنند. دوجو را می‌توان یکی از محتویاتی دانست که تیم سازنده برای آن هیجان‌زده است. یاسویوکی اودا، تهیه کننده ارشد SNK در این باره می‌گوید:

حالت دوجو یک آرزو برای این مجموعه به‌حساب می‌آمد که ما آن را در این نسخه قرار دادیم و یک تحول برای سبک مبارزه‌ای به‌حساب می‌آید که به آن افتخار می‌کنیم. در این حالت نه تنها می‌توانید با روح سایر بازیکن‌های جهان سامورای شودان مبارزه کنید، بلکه می‌توانید با روح خودتان هم مبارزه کنید تا نقاط ضعف‌تان را پیدا کنید و آن‌ها را از بین ببرید.

در انتها مشخص شد که تصویر Haohmaru، روی جلد بازی قرار گرفته است.

Samurai Shodown


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده