// چهار شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

تاریخ انتشار نسخه پی سی SteamWorld Quest مشخص شد

استودیو Image & Form Games در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که بازی SteamWorld Quest: Hand of Gilgamech ازطریق استیم برای کامپیوتر عرضه می‌شود.

بازی SteamWorld Quest: Hand of Gilgamech، جدیدترین نسخه از مجموعه SteamWorld است که توسط استودیو Image & Form Games توسعه داده شده است و در تاریخ پنج اردیبهشت ماه (۲۵ آوریل) به‌عنوان یک بازی انحصاری در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار گرفت. حال استودیو سازنده در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که SteamWorld Quest: Hand of Gilgamech برای کامپیوتر، لینوکس و مک هم عرضه خواهد شد.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، SteamWorld Quest: Hand of Gilgamech در تاریخ ۱۰ خرداد (۳۱ مِی) در دسترس کاربران پلتفرم‌های ذکر شده قرار می‌گیرد. نسخه‌ی کامپیوتر بازی هم ازطریق فروشگاه استیم عرضه می‌شود. SteamWorld Quest یک بازی کارتی با المان‌های نقش آفرینی است که کاربران این مجموعه، با گیم‌پلی متفاوتی نسبت به نسخه‌های پیشین، روبه‌رو می‌شوند. بازیکنان از میان ۱۰۰ کارت مختلف، می‌توانند میز کارت خود را بچینند و با پیش‌روی در بازی، دشمنانی را مشاهده خواهید کرد که توانایی شما و کارت‌های‌تان را محک می‌زنند.

همچنین ساختار گیم‌پلی بازی، همانند سایر بازی‌های کارتی، نوبتی است و برای پیروزی در نبردها باید استراتژی مناسبی داشته باشید. درواقع میز کارت خود را باید با توجه به شیوه‌ی بازی کردن‌تان بچینید. نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آیا نسخه‌های مختلفی سری SteamWorld را تجربه کرده‌اید؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده