// چهار شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

تاریخ انتشار World of Warcraft Classic اعلام شد

شرکت بلیزارد اعلام کرده است که بازی World of Warcraft Classic، در تاریخ پنج شهریور ماه در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

در نمایشگاه بلیزکان 2017 بود که شرکت بلیزارد (Blizzard Entertainmentبازی World of Warcraft Classic را معرفی کرد. از آن زمان تا به امروز اخبار زیادی حول این بازی منتشر نشد، اما شرکت بلیزارد، بالاخره تاریخ انتشار بازی را اعلام کرد.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، بلیزارد اعلام کرده است که بازی World of Warcraft Classic، در تاریخ پنج شهریور ماه (۲۷ آگوست) در دسترس کاربران کامپیوتر قرار خواهد گرفت. همچنین از امروز این شرکت دعوت‌نامه‌های نسخه بتای خصوصی بازی را برای ثبت نام کنندگان می‌فرستند. برای اینکه در بتای خصوصی که در چند فاز مختلف برگزار می‌شود شرکت کنید، تنها کافی است وارد بخش مدیریت حساب کاربری بلیزارد خودتان شوید و گزینه‌ی بتای World of Warcraft Classic را انتخاب کنید.

بلیزارد اعلام کرده است که نوع انتخاب شرکت کنندگان، بر اساس میزان زمان صرف شده برای تجربه World of Warcraft و اشتراک‌های فعلی است. در ادامه می‌توانید زمان دقیق سایر بتاهای خصوصی بازی World of Warcraft Classic را مشاهده کنید.

  • اولین فاز بتای خصوصی: یک خرداد ماه (۲۲ مِی) تا دوم خرداد ماه (۲۳ مِی)
  • دومین فاز بتای خصوصی: ۲۹ خرداد ماه (۱۹ ژوئن) تا ۳۰ خرداد ماه (۲۰ ژوئن)
  • سومین فاز بتای خصوصی: ۲۷ تیر ماه (۱۸ جولای) تا ۲۸ تیر ماه (۱۹ جولای)

در انتها شرکت بلیزارد اعلام کرده است که کاربران از تاریخ ۲۲ مرداد ماه (۱۳ آگوست) می‌توانند کاراکتر خود را در بازی World of Warcraft Classic طراحی کنند. بلیزارد برنامه‌ای برای عرضه IP جدید یا پروژه‌ این‌چنینی در سال ۲۰۱۹ ندارد و به‌نظر می‌رسد World of Warcraft Classic، بزرگ‌ترین بازی آن‌ها برای سال جاری باشد. نظر شما کاربران زومجی چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده