// چهار شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

فروش بازی NieR: Automata به چهار میلیون نسخه رسید

شرکت اسکوئر انیکس به‌تازگی اعلام کرده است که فروش بازی NieR: Automata به چهار میلیون نسخه در سراسر جهان رسیده است.

استودیو پلاتینیوم گیمز (Platinum Games) یکی از آن استودیوهایی است که در ساخت بازی‌های هک اند اسلش، مهارت خاصی دارد. در فوریه ۲۰۱۷ آن‌ها بازی NieR: Automata را توسط شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix)،‌ در دسترس کاربران قرار دادند. NieR: Automata را می‌توان یک تجربه‌ی خاص و لذت بخش دانست. نوع روایت داستان این بازی به‌گونه‌ای بود که کاربر برای فهمیدن کامل داستان، باید سه بار آن را تمام می‌کرد.

به‌عبارتی داستان بازی در سه فاز مختلف روایت می‌شد که در فاز اول و دوم، تیم سازنده از کاراکترهای بازی و دیدگاه‌شان برای غصه‌گویی استفاده کرده بود. این‌درحالی است که در آخرین فاز داستانی شاهد یک جمع‌بندی برای کاراکترهای بازی بودیم. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت اسکوئر انیکس اعلام کرده است که NieR: Automata توانسته است به فروش چهار میلیون نسخه‌ای دست پیدا کند. آخرین آمار و ارقام از فروش بازی NieR: Automata، به ماه دسامبر ۲۰۱۸ بر می‌گردد؛ جایی که اعلام شد این بازی ۳.۵ میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته است.

یکی از مواردی که باعث افزایش فروش بازی NieR: Automata شد، عرضه‌ی نسخه YoRHa Edition برای تمامی کاربران بود. این نسخه تمامی بسته‌های الحاقی را که برای بازی عرضه شده بودند، در خود جای داده بود. نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آیا از تجربه‌ی NieR: Automata لذت برده‌اید؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده