نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

جیمی کیمل قرارداد خود را با شبکه ABC تمدید کرد

برنامهٔ زنده تلویزیونی Jimmy Kimmel Live جیمی کیمل، مجری معروف آمریکایی، تا سه سال دیگر هم روی آنتن شبکه ABC خواهد رفت.

گویا همچنان مت دیمون باید شوخی‌های جیمی کیمل را تحمل کند، چون مطلع شدیم که قرارداد پخش برنامهٔ زنده تلویزیونی Jimmy Kimmel Live، که مجری‌گری این برنامه را شخص جیمی کیمل، کمدین، صداپیشه، هنرپیشه، فیلم‌نامه‌نویس، تهیه‌کننده تلویزیونی، نوازنده و مجری بر عهده دارد، تا سه سال دیگر تمدید شده است و همچنان شاهد پخش این برنامه از شبکه ABC خواهیم بود. این برنامهٔ محبوب تلویزیونی که آخر شب‌ها روی آنتن می‌رود، ۱۷ فصل را گذرانده است و بیش از ۲ هزار و ۶۵۰ قسمت از آن پخش شده است. اولین قسمت برنامهٔ تلویزیونی Jimmy Kimmel Live، در تاریخ ۲۶ ژانویه سال ۲۰۰۳ روی آنتن شبکه ABC رفت.

تمدید سه سالهٔ این برنامهٔ تلویزیونی، به معنای ۲۰ فصلی شدن آن است و این موضوع صبح روز سه‌شنبه، توسط کاری بروک، رئیس بخش سرگرمی شبکه ABC به‌صورت رسمی اعلام شد. از بعد از ظهر سه‌شنبه جیمی کیمل کار خود را از سر گرفته است و طبق روال معمول، برنامه در همان ساعت همیشگی پخش خواهد شد.

Jimmy Kimmel

با ۱۷ فصل پخش مداوم برنامهٔ Jimmy Kimmel Live، جیمی کیمل را دیگر باید یکی از افراد کارکشتهٔ تلویزیون آمریکا و برنامه‌های آخر شبی دانست. در مجموع ویدئوهای این برنامه بیش از ۱۰ میلیارد بار در سایت یوتیوب بازدید شده‌اند و حدود ۱۴ میلیون نفر این برنامه را در سایت یوتیوب، دنبال می‌کنند. گفتنی است جیمی کیمل، اجرای مراسم هشتادونهمین و نودمین دورهٔ جوایز سینمایی اسکار را بر عهده داشت و همچنین چندین مراسم مهم از جمله اجرای مراسم جوایز اِمی در سال‌ ۲۰۱۲ را انجام داد و پنج مرتبه هم مجری مراسم جوایز موسیقی آمریکا بوده‌ است.

جیمی کیمل چند سال پیش در سخنانی که با خبرگزاری‌ها داشت، چنین گفته بود که می‌خواهد کم کم با این حرفه خداحافظی کند و در آینده‌ای نزدیک این اتفاق خواهد افتاد، اما خب نه تنها وی از کار خود جدا نشد، بلکه با قدرت سه سال دیگر هم برنامهٔ خود را روی آنتن خواهد برد. وی اخیراً مهمان برنامهٔ پادکست کونان اوبراین بود و در سخنانش چنین گفت که مهم‌ترین چیز برای وی، کارش است؛ سخنان وی را در این رابطه با هم می‌خوانیم:‌

چیزی که مرا می‌ترساند (در مورد احتمال به پایان رسیدن برنامهٔ Jimmy Kimmel Live) این است که نمی‌دانم پس از اینکه دست از این کار کشیدم، چه‌کار کنم... خود را می‌بینم که چنین با خود می‌گویم، اوکی، همین بود، دیگر تمام شد. بعد به خانه برمی‌گردم و می‌گویم: چه‌کار کردم؟ می‌دانم این اتفاق خواهد افتاد، دیده‌ام که مردم اینطور شده‌اند. این موضوع من را می‌ترساند؛ اینکه دست از ساخت این برنامه بکشم و بعد از آن ندانم چه‌کاری باید کنم و چطور با این موضوع کنار بیایم.

جیمی کیمل بخش جدیدی به نام Kimmelot را به برنامهٔ خود اضافه کرده است و علاوه بر این، وی یک کلاب کمدی را در زادگاه خود، یعنی شهر لاس وگاس، افتتاح کرده است. در بخش Kimmelot، از سیت‌کام‌های قدیمی یادی می‌شود و در برنامهٔ ۲۲ می (۱ خرداد ماه) که چهارشنبه روی آنتن خواهد رفت، از دو برنامهٔ سیت‌کام قدیمی All in the Family و The Jeffersons یادی خواهد شد و بازیگران معروفی هم در این ویژه برنامه حضور خواهند داشت که از میان آن‌ها می‌توان به وودی هارلسون، ماریسا تومی، جیمی فاکس، واندا سایکس، کری واشینگتن، اِلی کمپر، ویل فرل، جاستینا مکادو، هیک برینهولتز، شان هِیس، امبر استیون وست، آنتونی اندرسون، استیون توبولووسکی و جکی هری اشاره داشت.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده