// سه شنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۱

رویداد بعدی نینتندو دایرکت با محوریت Super Mario Maker 2 پخش می‌شود

شرکت نینتندو اعلام کرده است که در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ماه و ساعت ۲:۳۰ بامداد، رویداد نینتندو دایرکت خود با محوریت Super Mario Maker 2 را پخش می‌کند.

هفته گذشته بود که شرکت نینتندو، برنامه‌های خود برای نمایشگاه E3 2019 را معرفی کرد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، در روز پنجشنبه، رویداد جدید نینتندو دایرکت پخش می‌شود که با محوریت بازی Super Mario Maker 2 خواهد بود.

نینتندو به‌طور دقیق‌تر اعلام کرده است که رویداد آینده Nintendo Direct، در تاریخ ۱۵ مِه، ساعت ۳ بعد از ظهر به وقت منطقه زمانی اقیانوس آرام (ساعت ۲:۳۰ بامداد ۲۶ اردیبهشت ماه به‌وقت ایران) برگزار می‌شود. در جریان این رویداد ۱۵ دقیقه‌ای، عوامل سازنده Super Mario Maker 2، در مورد ویژگی‌های این بازی انحصاری نینتندو سوییچ صحبت می‌کنند. از زمان معرفی سوپر ماریو میکر 2 تا به امروز، اخبار خاصی حول مکانیزم‌ها و ویژگی‌های بازی منتشر نشده است و وجود یک نینتندو دایرکت با محوریت Super Mario Maker 2، مورد هیجان‌انگیزی است تا بیش از پیش با این بازی و مکانیزم‌هایش آشنا شویم.

قطعا هواداران نینتندو سوییچ شگفت‌زده هستند تا ببینند این بازی چه ویژگی‌هایی دارد. بازی Super Mario Maker 2 در تاریخ هفت تیر ماه (۲۸ ژوئن) عرضه می‌شود. نظر شما کاربران زومجی در این باره چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده