// سه شنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Super Ninja Spirit؛ شینوبی ماجراجو

Super Ninja Spirit یک بازی نقش آفرینی و MMO است که تیم سازنده از مجمو ناروتو برای سرگرم کردن مخاطبان الهام گرفته است. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

در معرفی بازی موبایل امروز، به‌سراغ یک بازی نقش‌آفرینی با المان‌های بازی‌های MMO رفته‌ایم؛ اثری که از انیمه ناروتو الهام گرفته است تا مخاطبان را سرگرم کند. بازی اندروید Super Ninja Spirit، یک بازی MMO است. ازاین‌رو بازیکنان در جهانی قرار می‌گیرند که باید با سایر بازیکن‌ها تعامل کنند یا وارد گروه‌شان شوند. البته ساختار بازی و مراحل به‌شکلی است که می‌توانید آن‌ را به‌صورت تک‌نفره هم انجام بدهید. بازی موبایل Super Ninja Spirit آن‌چنان داستان عمیقی ندارد و بازیکنان در نقش شینوبی قرار می‌گیرند که باید به یک مبارز حرفه‌ای تبدیل شود و دشمنان دهکده‌ی خود را از بین ببرد.

بازی موبایل Super Spirit Ninja

بازی دارای سیستم انجام خودکار مراحل است که بازیکنان می‌توانند از آن استفاده کنند

با شروع بازی موبایل Super Ninja Spirit، وارد بخش انتخاب کاراکتر می‌شوید. تیم سازنده سه کاراکتر مختلف را برای بازیکنان در نظر گرفته است که هرکدام از این کاراکترها، مهارت‌های مخصوص به‌خودشان را دارند. برای مثال اولین کاراکتر بازی که از نظر پوشش به شخصیت ناروتو شبیه است، یک شمشیر بلند دارد و مهارت‌های او هم برپایه آتش طراحی شده‌اند. پس از انتخاب کاراکتر بدون هیچ مقدمه‌ای، در جهان بازی رها می‌شوید. همچنین تیم سازنده بخش تمرینی خاصی را برای بازیکنان در نظر نگرفته است، این درحالی است که بازی Super Ninja Spirit دارای بخش‌های مختلفی است که اگر به ساختار بازی‌های نقش‌ آفرینی و MMO روی موبایل آشنایی نداشته باشید، امکان گیج شدن‌تان وجود دارد. در سمت چپ صفحه نمایش یک آنالوگ مجازی برای شما طراحی شده است تا کاراکتر انتخابی خود را هدایت کنید. همچنین در سمت راست تصویر تعدادی دکمه را مشاهده می‌کنید. دکمه‌ی ضربه‌زدن در کنار دکمه استفاده از مهارت‌ها، مواردی هستند که در طول مبارزات باید به آن‌ها توجه داشته باشید. درکنار مهارت‌هایی که هرکدام در سطح‌های مختلفی آزاد می‌شوند، شخصیت اصلی داستان دارای یک مهارت ویژه هم هست. از آن‌جایی که مهارت ویژه شما بازیابی طولانی دارد، بهتر است در باس فایت‌ها و نبردهای دشوار از آن استفاده کنید. مراحل اصلی و فرعی ابتدایی Super Ninja Spirit به‌نحوی طراحی شده‌اند که بازیکنان چالش خاصی را تجربه نکنند. درواقع در جریان این مراحل با ساختار بازی آشنا می‌شوید و نحوه‌ی ارتقای کاراکتر و استفاده از آیتم‌ها را یاد خواهید گرفت. سپس نبردهای بازی رفته رفته چالشی‌تر از گذشته می‌شوند، اما در حالت کلی، مبارزات به‌شکلی طراحی شده‌اند که کاربران تازه وارد هم از بازی لذت ببرند.

مبارزات گروهی هیجان خاص خود را دارد، اما ساختار بازی Super Ninja Spirit به‌نحوی است که می‌توانید به‌صورت تک‌نفره هم مراحل را پشت سر بگذارید

مورد دیگری که باید به آن توجه داشته باشید، نوار سلامت‌تان است. در مبارزات با آسیب دیدن، نوار سلامت شما کاسته می‌شود یا با استفاده از مهارت‌ها، نوار انرژی استفاده از مهارت‌های‌تان خالی می‌شود. ازاین‌رو باید از معجون‌های مخصوصی برای بازیابی این دو نوار استفاده کنید. زمانی‌که یک ماموریت را انجام می‌دهید، به شما پاداش داده می‌شود. حال اگر این پاداش شامل لباس یا شمشیر قوی‌تری بود، روی صفحه نمایش آمار آن نشان داده می‌شود و می‌توانید آن را انتخاب کنید. به‌عبارتی دیگر نیازی نیست برای مدیریت سلاح‌های‌تان وارد بخش مورد نظر شوید و به‌راحتی با ضربه‌زدن روی صفحه نمایش، این کار به‌صورت خودکار انجام می‌شود. نکته‌ی جالب بازی اندروید Super Ninja Spirit این است که بازیکنان می‌توانند ظاهر کاراکتر خود را عوض کنند. هر ظاهر با پیشروی در خط داستانی و انجام مراحل مختلف در دسترس قرار می‌گیرد. نکته‌ی جالب این بخش، این است که ظاهر شما نوار سلامت و میزان آسیب‌رسانی‌تان را هم افزایش یا کاهش می‌دهد. در کنار این مورد می‌توانید آن را تقویت هم کنید. مبارزات گروهی هم لذت خاص خود را دارد، اما ساختار بازی Super Ninja Spirit به‌نحوی است که می‌توانید به‌صورت تک‌نفره هم مراحل را پشت سر بگذارید.

بازی موبایل Super Spirit Ninja

Super Ninja Spirit یک بازی رایگان است. در نتیجه تیم سازنده از پرداخت‌های درون برنامه‌ای استفاده کرده است و برای تجربه‌ی بازی هم باید به اینترنت متصل باشید. اگر علاقه‌مند به انیمه و سری ناروتو هستید، بازی موبایل Super Ninja Spirit می‌تواند تجربه‌ی لذت بخشی باشد و ساعت‌ها شما را سرگرم کند. همچنین می‌توانید از حالت انجام خودکار مراحل هم استفاده کنید و صرفا یک بیننده در بازی باشید. در پایان یادآوری می‌کنیم که مقالات بهترین بازی های اندروید به‌طور هفتگی و ماهانه منتشر می‌شوند که می‌توانید با مطالعه‌ی آن‌ها در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار بگیرید.

دانلود بازی Super Ninja Spirit


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده