نویسنده: یونس بهرامی
// سه شنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

یکی از اعضای سابق Infinite Ward به ریمستر بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 اشاره می‌کند

احتمال ریمستر شدن بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 پیوسته در حال تقویت شدن است. 

پیش‌تر ریمستر بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 در وب‌سایت آمازون دیده شده و ماه پیش نیز سایت چارلی‌اینتل به ریمستر این بازی اشاره کرده بود. شایعات از این هم فراتر هم رفت و شاهد این بودیم که ساخته‌ی استودیوی اینفینیتی وارد (Infinity Ward) حتی در وب‌سایت PEGI رده‌بندی شده است. اکنون در جدیدترین اخبار بازی، به نظر می‌رسد که رابرت بولینگ (Robert Bowling)، مدیر سابق برنامه‌ها و استراتژی‌های استودیوی اینفینیتی وارد، ساخت این ریمستر را غیرمستقیم تأیید کرده است. 

 این موضوع از آنجایی سرچشمه می‌گیرد که بولینگ در هفته‌ی گذشته ویدئوها، تصاویر و متن‌های زیادی در رابطه با سری Modern Warfare و مخصوصاً نسخه‌ی دوم آن در حساب توییتر خود به اشتراک گذاشته است. اولین توییت شامل ویدئویی با موسیقی جانی کش (Johnny Cash) به نام Hurt است که در پس‌زمینه‌ی آن، اعضای عملیات Kingfish (یکی از مراحل بازی مدرن وارفیر 2 که سوپ، کاپیتان پرایس و گوست در آن حضور داشتند) دیده می‌شوند. علاوه بر این، تاریخ ۱۰/۸/۱۹ (مصادف با سه شنبه، ۱۶ مهر ۱۳۹۸) در متن توییت ضمیمه شده که احتمالاً به تاریخ عرضه‌ی این ریمستر اشاره دارد. 

علاوه بر این، ویدئوی ویرایش‌شده‌ی دیگری هم از صحنه‌های این بازی به اشتراک گذاشته که شامل صحبت‌هایی از کاپیتان پرایس است و همین‌طور جمله‌ی معروف «تاریخ را فاتحان می‌نویسند». بولینگ عکس دیگری را هم به‌عنوان عکس حساب کاربری خود در توییتر انتخاب کرده که پشت آن مجسمه یا شاید هم کاسپلی کاراکتر گوست به چشم می‌خورد. 

رابرت بولینگ

بااین‌حال، نباید فراموش کرد که بولینگ، حداقل تا جایی که ما می‌دانیم، دیگر عضوی از اینفینیتی وارد یا شرکت اکتیویژن (Activision) نیست. اشاره‌های او در این توییت خبر ریمستر بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 را رسمی نمی‌کند و ممکن است قصد او از این اشاره‌ها صرفاً اذیت کردن طرفدارها باشد. 

تا زمانی که این خبر نوشته می‌شود، هنوز ریمستر این بازی و نسخه‌ی جدیدی از سری Call of Duty معرفی نشده است. اما از آنجایی که در اردیبشهت ماه هستیم، احتمال می‌رود که طبق معمول اخبار جدیدی را همین روزها از این سری بشنویم.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده