// سه شنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

فروش کلی مجموعه Borderlands از مرز ۴۳ میلیون نسخه عبور کرد

شرکت تیک-تو اینتراکتیو اعلام کرده است که فروش کلی مجموعه Borderlands به ۴۳ میلیون نسخه رسیده است که ۲۰ میلیون نسخه، مربوط به ‌Borderlands 2 می‌شود.

Borderlands را می‌توان یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های صنعت بازی‌های ویدیویی دانست که مخاطبان زیادی دارد و هنوز عده‌ای از کاربران نسخه‌های مختلف سری بوردرلندز را تجربه می‌کنند. طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت تیک-تو اینتراکتیو (Take-Two Interactive) اطلاعات تازه‌ای را از فروش این مجموعه منتشر کرده است.

تیک-تو اعلام کرده است که فروش مجموعه بوردرلندز به ۴۳ میلیون نسخه رسیده است. نکته‌ی جالب این آمار و ارقام، این است که ۲۰ میلیون نسخه از رقم ذکر شده مربوط به بازی Borderlands 2 می‌شود. همچنین در ادامه تیک-تو اینتراکتیو اعلام کرده است که با گذشت هفت سال از عرضه بوردرلندز 2، همچنان بازیکنان این بازی را تجربه می‌کنند. به‌عبارتی Borderlands 2 ماهیانه بیش از یک میلیون کاربر فعال دارد.

متاسفانه اعلام نشده است که سهم باقی‌مانده نسخه‌ها از ۲۰ میلیون چه‌قدر است. همچنین مشخص نشده است که آیا بازی آیفون Borderlands: Legends یا بازی Tales from the Borderlands هم جزو این آمار قرار داده شده‌اند یا خیر. جدیدترین نسخه از بوردرلندز، بازی Borderlands: Game of the Year Edition بود که در ماه آوریل امسال در دسترس قرار گرفت. در ماه سپتامبر هم بازی Borderlands 3 برای کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود و تیک-تو اینتراکتیو، انتظار دارد که این بازی بتواند عملکرد بهتری داشته باشد.

لینی گلداستاین، مدیر مالی تیک-تو اینتراکتیو، نگفته است که این شرکت انتظار فروش چند نسخه‌ای از بوردرلندز 3 دارد، اما اعلام کرده است که تیک-تو از تمامی بازی‌های جدیدش انتظار دارد که بهتر از نسخه‌‌های قبلی‌شان فروش داشته باشند. وی در این باره می‌گوید:

ما انتظار بسیار بالایی از بازی Borderlands 3 داریم و برای این بازی بسیار هیجان‌زده هستیم.

در انتها گلداستاین در مورد بودجه بازی Borderlands 3 هم توضیح داد. از آن‌جایی که استودیو گیرباکس سافتور (Gearbox Software) جزو تیم داخلی تیک-تو به‌حساب نمی‌آید، سوال پیش آمده بود که این شرکت چه بودجه‌ای را در اختیار تیم سازنده قرار داده است. گلداستاین در این باره اعلام کرد که بودجه اختصاص داده شده به این بازی، در راستای بودجه‌ی یک پروژه است که توسط تیم داخلی در حال توسعه باشد. نظر شما کاربران زومجی در مورد ‌Borderlands 3 چیست؟ آیا این بازی می‌تواند موفقیت نسخه دوم را تکرار کند؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده