// سه شنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

نتفلیکس در E3 2019 از برنامه خود برای بازی‌های ویدیویی رونمایی می‌کند

جف کیلی در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که نتفلیکس در جریان E3 Coliseum و نمایشگاه E3 2019، پنل ویژه‌ای با محوریت برنامه‌های گیمینگ دارد.

کمتر از یک ماه دیگر به شروع نمایشگاه E3 2019، بزرگ‌ترین نمایشگاه مرتبط با بازی‌های ویدیویی زمان باقی‌مانده است. E3 Coliseum یکی از بخش‌های نمایشگاه E3 2019 خواهد بود که جف کیلی مجری‌ آن است و استودیو‌ها و شرکت‌های بازیسازی، پنل‌های مخصوص‌به‌خودشان را دارند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، مشخص شده است که نتفلیکس (Netflix) در E3 Coliseum پنل ویژه‌ای خواهد داشت.

جف کیلی در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که نتفلیکس در جریان پنل خود E3 Coliseum، در مورد برنامه‌های خود در فضای گیمینگ صحبت خواهد کرد و اخبار جدیدی را در دسترس گیمرها قرار می‌دهد. عنوان این برنامه Bringing Your Favorite Shows to Life: Developing Netflix Originals Into Video Games است و احتمال دارد شاهد چگونگی قرار دادن بازی‌های مختلف در سرویس استریم نتفلیکس و استفاده از آن‌ها باشیم.

نتفلیکس در گذشته سعی کرده است جهان بازی‌های ویدیویی و سریال‌های تلویزیونی را به یکدیگر مرتبط سازد. در جریان سریال Black Mirror: Bandersnatch که دسامبر ۲۰۱۸ ازطریق نتفلیکس پخش شد، بیننده می‌توانست با انتخاب‌های مختلف، ماجراجویی مخصوص به خودش را تجربه کند. همچنین بازی Stranger Things هم معرفی شد که توسط نتفلیکس ساخته می‌شود. حال باید منتظر ماند و ببینیم نتفلیکس در جریان پنل خود در E3 Coliseum چه مواردی را برای گیمرها آماده کرده است. نظر شما کاربران زومجی چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده