نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

تاریخ انتشار و طرح جلد بازی Gears 5 فاش شدند

با توجه به‌اطلاعاتی که بلاگ Generación Xbox منتشر کرده، شایعه‌ی انتشار بازی Gears 5 در تاریخ ۱۹ شهریور، فضای مجازی را پر کرده است.

دیگر چیزی تا مهم‌ترین رویداد سال جاری صنعت بازی یعنی E3 2019 باقی نمانده و این روزها، باید خودمان را برای مواجهه‌ با شایعاتی متعدد پیرامون بازی‌های بزرگ و مورد انتظار سال که احتمالا در این رویداد هم نمایشی ویژه خواهند داشت، آماده کنیم.

یکی از همین بازی‌های بزرگ و مهم، Gears 5 دست‌پخت جدید استودیو کوالیشن‌گیمز است که قرار است به‌صورت انحصاری، راهی پلتفرم‌های کمپانی مایکروسافت شود. مایکروسافت هنوز تاریخ قطعی انتشار بازی را مشخص نکرده است و طبق انتظار، مدت‌ها است که هواداران مشغول گمانه‌زنی پیرامون این قضیه هستند. به‌تازگی در اخبار بازی، یک بلاگ با نام Generación Xbox با انتشار تصویری که گویا باکس‌آرت بازی باشد، ادعا کرده که تاریخ انتشار اثر مورد بحث را می‌داند و این تصویر، عکس واقعی طرح روی جلد بازی است! طبق ادعای Generación Xbox، بازی Gears 5 در تاریخ ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور) به‌صورت انحصاری راهی پی سی و ایکس باکس وان خواهد شد.

Gears 5

همانطور که پیش‌تر هم در تریلرهای بازی از اهمیت بالای شخصیت کیت در این قسمت از مجموعه Gears of War آگاه شدیم، در این تصویر هم می‌توانیم ببینیم که Kait قسمت بزرگی از طرح روی جلد بازی را به‌خود اختصاص داده و شاهد هنرنمایی یک کاراکتر مونث پابه‌پای قهرمانان و حماسه‌سازان مذکر قسمت‌های قبلی هستیم. در طرح احتمالی جلد بازی همچنین ذکر شده که بازی، برای ایکس باکس وان ایکس از نظر عملکرد و بصری پیشرفت‌هایی خواهد اشت و از وضوح 4K و فناوری HDR هم پشتیبانی خواهد کرد.

فعلا تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که تا دوشنبه، ۲۰ خرداد ساعت ۰۰:۳۰ بامداد صبر کنیم و با برگزاری کنفرانس شرکت مایکروسافت در جریان رویداد E3 و نمایش احتمالی این بازی، از جدیدترین اطلاعات پیرامون آن از جمله تاریخ انتشار و پلتفرم‌های مقصدش آگاه شویم.


منبع GameFragger
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده