نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۹

عبور فروش فیلم Avengers: Endgame از مرز 700 میلیون دلار در آمریکای شمالی

طبق آمار جدید منتشر شده، مجموع فروش فیلم Avengers: Endgame در آمریکای شمالی از مرز ۷۰۰ میلیون دلار عبور کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) در سومین هفته اکرانش بار دیگر صدرنشین گیشه شد. در طول این هفته شاهد اکران فیلم Pokemon: Detective Pikachu (پوکمون: کارآگاه پیکاچو) بودیم، اما این فیلم باعث نشد تا به صدرنشینی قسمت چهارم فیلم Avengers (اونجرز) خاتمه دهد تا این فیلم برای سومین هفته متوالی صدرنشین گیشه آمریکای شمالی شود. فیلم Avengers: Endgame در سومین پایان هفته خود ۶۳ میلیون دلار دیگر فروش کرد تا مجموع فروش این فیلم به ۷۲۳.۴۹۹ میلیون دلار افزایش پیدا کند. حال این فیلم تبدیل به سومین فیلم پر فروش تاریخ سینمای آمریکای شمالی شده و انتظار می‌رود هفته آینده نیز با عبور از فیلم Avatar (آواتار) به دومین فیلم پر فروش تاریخ آمریکای شمالی تبدیل شود.

انتظار می‌رود که فیلم Avengers: Endgame در مجموع حدود ۸۰۰ تا ۹۰۰ میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی فروش کند. همچنین مجموع فروش جهانی قسمت چهارم فیلم Avengers به بیش از ۲.۴۸۹ میلیارد دلار افزایش پیدا کرد تا فاصله فروش این فیلم با فیلم Avatar به کمتر از ۳۰۰ میلیون دلار برسد. قابل انتظار است که تا پایان هفته، فروش جهانی این فیلم تا ۲.۵ میلیارد دلار نیز افزایش پیدا کند، اما شکستن رکورد فروش جهانی آواتار توسط فیلم Avengers: Endgame به فروش هفته‌های آینده به‌خصوص فروش خارجی آن بستگی خواهد داشت. جدیدترین فیلم دنیای سینمایی مارول اکران خود را با ثبت چندین رکوردشکنی آغاز کرد که شکستن این رکوردها حداقل تا چند سال آینده چندان ممکن به نظر نمی‌رسد.

کریس ایوانز، رابرت داونی جونیور، کریس همسورث، مارک روفالو، اسکارلت جوهانسون، جرمی رنر، جاش برولین، بری لارسون، پل راد، کارن گیلان، بردلی کوپر (صداپیشه)، دان چیدل، دانای گوریرا، گوئینت پالترو، جان فاورو، بندیکت وانگ، هیرویوکی سانادا و تسا تامپسون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Avengers: Endgame حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده جو و آنتونی روسو ملقب به برادران روسو بوده است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده