// دوشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Mars connect life؛ تکامل موجودات مریخی

بازی موبایل Mars connect life شما را در محیطی ساده به ایجاد تمدن در سیاره قرمز مریخ دعوت می‌کند و بسیار سرگرم کننده است. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Mars connect life در فضایی هنری و ساده طراحی شده است و استودیو zielok شما را در آن به انجام پازل‌های ساده‌ای دعوت می‌کند. این بازی اندروید و آیفون به ظاهر ساده به‌نظر می‌رسد اما همزمان دارای المان‌های جذابی است که تفکر روی آن‌ها را بسیار لذت بخش می‌کند. اگر به آثار جذاب هایپر علاقه دارید، این اثر می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

بازی آیفون و اندروید Mars connect life از المان‌های نام آشنای سبک پازل بهره می‌برد و بازیکن را بیشتر وارد چالش می‌کند. پلتفرم موبایل همیشه ثابت کرده است که بهترین جا برا انتشار آثار این سبک است و همواره خلاقیت‌های زیادی می‌توان در آن انجام داد. این بازی هم از این قاعده مستثنی نیست و این‌بار شما باید یک تمدن بزرگ از حیوانات مختلف را در سطح کره مریخ ایجاد کنید و تا می‌توانید گونه‌های مختلف را در آن رشد دهید. چنین روندی در این بازی به‌سادگی صورت می‌گیرد و تنها باید با استفاده فلش‌های روی صفحه خانه‌ها را جا‌به‌جا کنید و جثه‌های مختلف حیوانات را در هم ترکیب کنید. این ترکیب باعث بوجود آمدن دوره بعدی آن حیوان موردنظر می‌شود و کمی بر اندازه آن افزوده می‌شود. این تغییر اندازه همراه‌با تغییر شکل است و کم کم خواهید دید که یک گونه کامل جانوری را در این سیاره ایجاد خواهید کرد. این روند در مراحل مختلف تکرار می‌شود و شما درنهایت گونه‌های مختلف جانوری را در سطح این سیاره قرمز بوجود می‌آورید. چنین روندی حس خالق بودن به شما می‌دهد و می‌توانید از جوایز ویژه بازی هم بهره ببرید. این کلیت بازی Mars connect life است و بازیکنان می‌توانند یکی از بهترین بازی های اندروید را تجربه کنند. در بالای صفحه می‌توانید روند کلی تکامل حیوانی که دارید روی آن کار می‌کنید را مشاهده کنید و اتمام کار را مشاهده کنید. بدین ترتیب و به‌سادگی یک تمدن ساده در یکی از ساده‌ترین بازی‌های پازل خواهید داشت و علاوه‌بر سرگرم شدن با معماهای بازی، می‌توانید انگیزه لازم برای ادامه دادن را هم داشته باشید.

Mars connect life

 سازندگان بازی را در محیط پیسکلی و هنری طراحی کرده‌اند و المان‌هایی را در صفحه بازی قرار داده‌اند که به‌عنوان پاورآپ می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و گره‌های بازی را باز کنید. کم کم به این نتیجه خواهید رسید که بازی بسیار مشابه ۲۰۴۸ عمل می‌کند و با یک نسخه گرافیکی از آن رو‌به‌رو هستیم. البته این بازی ساده‌تر است و با کمی تفکر می‌توانید در آن به موفقیت برسید. فقط کافی است که سلول‌های مشابه را در سطرها و ستون‌های ۳تایی بهم نزدیک کنید تا آن‌ها به‌صورت خودکار در هم ادغام شوند و جثه بزرگ‌تری از سلول‌های این‌گونه جانوری را برای‌تان بسازند. نقطه شکست شما جایی است که خانه‌های خالی در صفحه بازی به صفر میل کنند و شما مجالی برای جا به جایی این‌ سلول‌ها نداشته باشید.

سیر تکامل گونه‌های مختلف جانوری در قالب چالش‌های معمایی به شما عرضه شده است و به‌سادگی جذابیتش را تا انتها حفظ می‌کند

روند بازی Mars connect life کم کم چالش بیش‌تری به خودش می‌گیرد و حتی باید دو یا چند گونه جانوری را به‌صورت همزمان به تکامل برسانید. تکامل‌ها تفاوت‌هایی باهم دارند و کم کم از فاز دومرحله‌ای خارج شده و باید مدت زمان بیش‌تری در آن‌ها سپری کنید. بازی گیم‌پلی منحصربه‌فردی دارد و به هیچ وجه قرار نیست که شما را اذیت کند. این سیاره سرخ رنگ خالی از سکنه است و به حیات احتیاج دارد. اگرچه این زمینه داستانی به‌سادگی در بازی پیاده‌سازی شده است اما حس خودش را به همان شکل ساده به بازیکن منتقل می‌کند. گیم‌پلی بازی از دو فاکتور عمده تشکیل شده است و علاوه‌بر استفاده از فلش‌های روی سطر و ستون‌ها، می‌توانید از جا به جایی مستقیم بین خانه‌ها هم استفاده کنید و سلول‌ها را در هم ادغام کنید.

Mars connect life

بازی Mars connect life با گیم‌پلی عالی خودش می‌تواند لحظات چالش برانگیزی را برای بازیکنان فراهم کند. همین لحظات کوتاه جذابیت کافی را دارند و معماها هم که با ترکیب تکامل مربوط‌به حیوانات همراه شده است، جالب‌اند. جوایز ویژه بازی تجربه این اثر را با انگیزه بیش‌تری برای گیمرها همراه می‌کند. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم‌عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی Mars connect life


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده