// دوشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Magnibox؛ حل معماها با آهنربا

Magnibox یک بازی موبایل معمایی است که در جریان آن بازیکنان ازطریق آهنربای بازی باید معماهای مختلف و جذابی را حل کنند. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

در معرفی بازی موبایل امروز به‌سراغ یک بازی معمایی و متفاوت رفته‌ایم؛ اثری که ازطریق چالش‌های مختلف و همچنین مکانیزم‌های گیم‌پلی خود سعی دارد مخاطبان سرا سرگرم کند. بازی اندروید و آیفون Magnibox یک بازی معمایی و چالشی است که بازیکنان را در نقش یک آهنربا قرار می‌دهد. بازی آیفون و اندروید Magnibox فاقد بخش داستانی است و همچنین کاربران می‌توانند به‌صورت کاملا آفلاین آن را تجربه کنند. تنها موردی که متوجه می‌شوید، این است که شما در نقش یک آهنربا وارد محیط‌هایی می‌شوید که باید معمای آن را حل کنید.

بازی موبایل Maginbox

نکته‌ی اصلی حل معماهای بازی اندروید و آیفون Magnibox، استفاده از محیط و المان‌های محیطی است

درواقع گیم‌پلی مهم‌ترین فاکتور بازی موبایل Magnibox به‌حساب می‌آید. بازی Magnibox دارای دو جهان کلی است که هر جهان محیط‌های مختلفی را در خود جای داده است. نکته‌ی جالب این بازی موبایل این است که محیط‌های بازی هرکدام دارای رنگ‌های متفاوتی هستند. برای مثال اولین محیط جهان اول بنفش‌رنگ و دومین محیط سبز رنگ است. همین مورد سبب شده است تا بازی موبایل Magnibox از نظر بصری متنوع باشد. ازطرفی محیط‌های هر جهان دارای ۲۰ چالش مختلف هستند. ساختار بازی هم بدین شکل است که با کشیدن انگشت‌تان به سمت چپ و راست، می‌توانید آهنربای بازی را در دو مسیر راست و چپ هدایت کنید. در این میان یک سری المان‌ها و مکانیزم‌های مخصوصی برای هر محیط و جهان بازی در نظر گرفته شده است. تیم سازنده از یک بخش تمرینی برای چند مرحله ابتدایی هر محیط استفاده کرده است. بخش آموزشی Magnibox همانند سایر بازی‌های این سبک نیست که بازیکنان در همان ابتدا با تمامی موارد داخل بازی آشنا شوند، بلکه رفته رفته و پیشروی در بازی، مکانیزم‌های جدیدی را مشاهده می‌کنید. برای مثال در محیط بنفش‌رنگ، بازیکنان باید با ضربه‌زدن روی صفحه نمایش،‌ از نیروی جاذبه‌شان استفاده کنند تا جذب بعضی از مکعب‌های مغناطیسی داخل بازی شوند. این‌درحالی است که محیط سبز‌رنگ، به‌نحوی ساخته شده است که بازیکنان باید از نیروی دافعه آهنربا برای پیشروی در بازی استفاده کنند. حال سوال اصلی این است که Magnibox به چه شکل مخاطبان را به‌چالش می‌کشد؟ تفاوت این بازی با سایر بازی‌های معمایی چیست؟

بازی موبایل Maginbox

نکته‌ی اصلی حل معماهای بازی اندروید و آیفون Magnibox، استفاده از محیط و المان‌های محیطی است. هدف شما در بازی این است که به نقطه‌ی انتهایی مسیر برسید. حال برای رسیدن به این نقطه یک سری چالش محیطی نظیر بسته بودن راه برای شما در نظر گرفته شده است که با استفاده از قابلیت‌های آهنربا باید آن‌ها را پشت سر بگذارید. در هر محیط، درجه سختی سطوح در نظر گرفته شده به‌شکلی هستند که رفته رفته ذهن شما را درگیر می‌کنند، اما در حالت کلی، تیم سازنده از چالش‌هایی استفاده کرده است که بازیکن به‌راحتی بتواند آن‌ها را پشت سر بگذارد. به‌عبارتی هدف اصلی در بازی آیفون و اندروید Magnibox، سرگرم کردن مخاطب است. از نظر طراحی‌ هم تیم سازنده از طراحی پیکسلی برای بازی موبایل Magnibox استفاده کرده است. اگر به‌دنبال یک بازی معمایی و سرگرم کننده هستید که چالش‌های درکنار درگیر کردن ذهن، سرگرم کننده هم باشند، Magnibox می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد.

در پایان یادآوری می‌کنیم که مقالات بهترین بازی های اندروید به‌طور هفتگی و ماهانه منتشر می‌شوند که می‌توانید با مطالعه‌ی آن‌ها در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار بگیرید.

دانلود بازی Magnibox


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده