// دوشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۱

آپدیت Nyakuza Metro بازی A Hat in Time منتشر شد

استودیو Gears For Breakfast در تازه‌ترین اقدام خود برای بازی A Hat in Time، یک بسته‌ی الحاقی با نام Nyakuza Metro را برای این اثر پلتفرمر منتشر کرده است.

پیش‌تر و همان‌طور که در زومجی نیز خواندید، استودیو Gears For Breakfast از فروش ۱ میلیون نسخه‌ای بازی A Hat in Time از زمان انتشار تا به امروز خبر داده بود. تیم توسعه‌ی این بازی که در سبک اکشن ماجراجویی ساخته شده، از بدو انتشار با توسعه‌ی بسته‌های الحاقی از این اثر پشتیبانی کردند. حال و بر اساس جدیدترین اخبار بازی، جدیدترین DLC این بازی با نام Nyakuza Metro منتشر شده است.

در این بسته شخصیت Hat Kid وارد یک شهر زیرزمینی می‌شود که براساس کشور ژاپن در واقعیت ساخته شده و در این شهر به یک گروه خیابانی گربه‌ای، موسوم به Nyakuza ملحق می‌شود. این تمام ماجرا نیست و این DLC محتوای بیشتری نیز به بازی اضافه می‌کند. اگر بخواهیم به مهم‌ترین این موارد اشاره کنیم باید گفت که اضافه شدن یک بخش داستانی جدید، ده قطعه‌ی زمانی یا Time Pieces و برچسب‌ها یا استیکرهای جدید که می‌توانید روی سلاح‌های خود بزنید یا از آن‌ها به‌عنوان شکلک استفاده کنید، تنها بخشی از محتوای جدید بسته‌ الحاقی Nyakuza Metro هستند. از این پس می‌توانید به چوب بیسبال جدید و ۲۰ رنگ تازه برای آن نیز دسترسی داشته باشید.

دانلود ویدیو از آپارات

این بسته تغییراتی را نیز در بخش محبوب چندنفره اعمال کرده است. از این پس می‌توانید با وارد کردن نام گروه، تیم‌های نهایتا ۵۰ نفره بسازید و به جمع بزرگ رقابت‌کنندگان آنلاین بپیوندید. در این گروه‌ها می‌توانید با هم‌تیمی‌های خود نیز ارتباط داشته باشید. در حالت عمومی یا Public نیز می‌توانید با نهایتا سه شخص غریبه گروه تشکیل دهید که البته هنگام بازی روی شما تاثیری نخواهند داشت.

آپدیت Nyakuza Metro بازی A Hat in Time تقریبا برای هرکسی چیزی برای توجه کردن دارد. همان‌طور که بخش داستانی Metro به شما می‌دهد که چیزهای تازه‌ای را کشف کنید، تغییرات بخش چندنفره نیز امکان بازی کردن در کنار دوستانتان را برای‌تان فراهم خواهد ساخت. بازی A Hat in Time در حال حاضر برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شده و قرار است که اواخر سال جاری میلادی نیز برای نینتندو سوییچ عرضه شود.

بازی A Hat in Time توانسته در بررسی زومجی نمره‌ی عالی ۹ را کسب کند. نظر زومجی را درباره‌ی این بازی در زیر مشاهده می‌کنید:

۲۰۱۷ بهترین سال برای طرفدار سبک پلتفرمر بودن بود. در بین همه‌ی بزرگانی که پارسال منتشر شدند، A Hat in Time یکی از گم‌نام‌هایی بود که کاملا لیاقتش را دارد در بین آن‌ها قرار گیرد. بازی با گیم‌پلی نرم و روان خود که مکانیسم کلاه‌ها همیشه آن را تر و تازه نگه می‌دارد، به اضافه‌ی شخصیت‌های بامزه‌اش و دنیاهای کاملا متفاوت و رنگارنگ به راحتی یک پلتفرمر عالی است.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده