نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

بازی The Last of Us Part II احتمالا در پاییز سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شود

جیسون شرایر به‌تازگی اعلام کرده است که اگر بازی The Last of Us Part II با تاخیری مواجه نشود، در پاییز سال جاری در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

با اینکه تابه‌حال تاریخ انتشار بازی The Last of Us Part II استودیو ناتی داگ اعلام نشده است، اما در ماه‌های گذشته شاهد شایعات زیادی بودیم که به عرضه این بازی بسیار مورد انتظار در سال ۲۰۱۹ اشاره می‌کردند. ظاهرا نمی‌توان هیچ پایانی برای این شایعات متصور شد؛ زیرا در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که جیسون شرایر، یکی از خبرنگاران معتبر و قابل اعتماد صنعت بازی اعلام کرده است که اگر بازی The Last of Us Part II با تاخیری مواجه نشود، طرفداران در پاییز سال ۲۰۱۹ قادر به تجربه آن خواهند بود. شرایر افزون بر این موارد، به موارد جالب دیگری نظیر تاریخ تقریبی عرضه بازی Ghost of Tsushima و کنسول پلی ‌استیشن 5 نیز اشاره کرده است. او در این‌باره می‌گوید:

انتظار عرضه بازی The Last of Us Part II در پاییز امسال (در صورتی که با تأخیر مواجه نشود)، بازی Ghost of Tsushima در اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی و کنسول پلی ‌استیشن 5 در اواخر سال ۲۰۲۰ میلادی را دارم. اطمینان دارم که هر دو این بازی‌ها دارای یک نسخه بهبودیافته برای کنسول پلی‌استیشن 5 خواهند بود، اما هر دو آن‌ها در ابتدا برای پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شوند.

The Last of Us Part II

اگرچه نمی‌توان تا انتشار اطلاعات رسمی از سوی استودیو ناتی داگ درباره عرضه بازی The Last of Us Part II در پاییز سال جاری مطمئن بود، اما نباید فراموش کنیم که جیسون شرایر یکی از منابع معتبر و بانفوذ صنعت بازی به شمار می‌آید که از احترام خاصی نزد اصحاب رسانه برخوردار است. از آنجایی که ناتی داگ سخت مشغول توسعه نسخه دوم بازی The Last of Us است، به نظر نمی‌رسد که این بازی با تأخیر رو‌به‌رو شود و بر این اساس امیدواریم که نهایتا در پاییز امسال بتوانیم آن را تجربه کنیم.

بازی The Last of Us Part II قرار است تا به‌صورت انحصاری برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 منتشر شود. پیش از این نیل دراکمن، کارگردان و نویسنده بازی از پایان فیلم‌برداری سکانس‌های مربوط ‌به دو کاراکتر اصلی این اثر یعنی جوئل و الی خبر داد و در خبر دیگری مطلع شدیم که طرفداران پیش از برگزاری نمایشگاه E3 2019 اطلاعاتی از بازی به دست می‌آورند. شما می‌توانید سایر اخبار مرتبط با بازی The Last of Us Part II را در «صفحه اختصاصی» آن مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Reddit
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده