// دوشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

طراح The Last of Us Part II به استودیو جدید ایکس باکس پیوست

در چند ماه گذشته بازیسازان مطرحی وارد استودیو The Initiative شده‌اند و حال رابرت رایان، عضو سابق ناتی‌ داگ، هم به جمع اعضای این استودیو پیوسته است.

از زمان راه‌اندازی استودیو The Initiative تا به امروز، مایکروسافت توسعه‌دهنده‌های صاحب نامی را استخدام کرده است. به‌تازگی نیز مشخص شده است که یک از اعضای سابق استودیو ناتی‌ داگ هم به جمع توسعه‌دهندگان استودیو The Initiative پیوسته است.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، مشخص شده است که رابرت رایان به‌عنوان طراح سیستمی وارد استودیو The Initiative شده است. وی در استودیو ناتی داگ از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۷ طراح بازی‌های Uncharted 3: Drake's Deception، The Last of Us، Uncharted 4: A Thief's End و The Last of Us Part II بوده است. همچنین پس از جدایی از ناتی داگ، وارد استودیو EA's Motive شد تا روی یک پروژه معرفی نشده کار کند.

البته این خبر ظاهرا به‌صورت عمومی اعلام نشده است و سایت ویندوز سنترال، ازطریق پروفایل لینکدین رابرت رایان، متوجه سمت جدیدش شده است. از دیگر اعضای مطرح استودیو The Initiative، می‌توان‌به برایان وسترگارد، درو مورای، ویلیام آرکبل و دنیل نیوبرگر اشاره کرد. استودیو The Initiative قصد دارد یک استودیو کوچک باقی‌ بماند، اما شرکت مایکروسافت در تلاش است تا The Initiative را در جایگاهی قرار بدهد که بتوانند چالش‌های مختلفی را تجربه کنند و یک بازی با کیفیت را خلق کنند.

نظر شما کاربران زومجی در مورد استودیو The Initiative چیست؟ آیا در نمایشگاه E3 2019 شاهد بازی جدید این استودیو خواهیم بود؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده