// سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۸

بهترین بازی های زامبی اندروید (آپدیت 2023)

در این مقاله از زومجی بهترین بازی‌های زامبی محور اندروید را معرفی کرده‌ایم که اگر از علاقه‌مندان این سبک از بازی‌ها باشید، قطعا از تجربه آن‌ها لذت خواهید برد.

بی‌تردید بازی‌هایی با محوریت زامبی یکی از محبوب‌ترین دسته آثاری هستند که تقریبا همه کسانی که به بازی‌های ویدیویی علاقه‌مند هستند یک بازی بااین‌حال و هوا را تجربه کرده‌اند. یکی از خوشنام‌ترین و قدیمی‌ترین این دسته از بازی‌ها، سری محبوب Resident Evil از کپکام است که با بیش از دو دهه سابقه با نسخه‌های مختلف از این مجموعه طرفداران این سری را سرگرم کرده است. به‌عنوان مثالی دیگر می‌توان به سری بازی Left 4 Dead از ولو (Valve) اشاره کرد که بازیکنان را در بین دسته‌ای عظیم از زامبی‌های مختلف قرار می‌دهد که باید هرکاری را برای زنده ماندن انجام دهند.

با وجود اینکه بیش از ۱۲ سال از آخرین نسخه از مجموعه می‌گذرد هنوز طرفداران بسیاری مشغول به تجربه آن هستند. بازی‌های موبایل نیز از این قاعده جدا نیستند و آثار مختلف و جذابی با محوریت زامبی برای اندروید و آیفون وجود دارند که برخی از آن‌ها می‌توانند تا مدت مخاطب خود را مشغول خود کنند. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین بازی‌های زامبی محور اندروید بپردازیم که باتوجه‌به متفاوت بودن هریک از آن‌ها می‌توانند هرنوع سلیقه‌ای را سرگرم خود کنند. با ادامه مقاله و معرفی ۲۰ بازی زامبی محور اندروید همراه زومجی باشید.

به‌روزرسانی: این مقاله در تاریخ ۱۴ مهر ۱۴۰۲ با بازی‌های جدید زامبی اندروید به‌روزرسانی شد.


بازی های زامبی اندروید

بازی اندروید Don Zombie: Guns and Gore

۲۵. بازی Don Zombie: Guns and Gore

  • استودیو: No Six Five
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۲

بازی Don Zombie: Guns and Gore انبوهی از سلاح‌ها و وسایل نقلیه را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد که به‌وسیله آن‌ها زامبی‌های مختلفی که هرکدام می‌توانند به نوع خود دردسرساز باشند، نابود کنید. درواقع در طول بازی می‌توانید گاهی با یک وانت‌بار ساده زامبی‌ها زیر بگیرید و گاهی نیز با گلوله‌های یک تانک قدرتمند زامبی‌ها از بین ببرید. بازی روایت خاصی ندارد و باید صرفاً زامبی‌ها را نابود کنید. در برخی از قسمت‌های بازی زامبی‌ها قدرتمندی به سراغ بازیکن می‌آیند که باید از بیشتر مهمات خود برای نابود آن استفاده کنید. با کسب امتیازهای مختلفی می‌توانید سلاح‌های جدید را خریداری و سلاح‌ها و دیگر ابزار را ارتقا دهید.

دانلود بازی Don Zombie: Guns and Gore

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Zombie Hive

۲۴. بازی Zombie Hive

  • استودیو: Springcomes
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۹

بازی Zombie Hive بازیکنان را وارد یک پایگاه بزرگ با طبقات متعدد می‌برد که زامبی‌های ساده تا جهش‌یافته پرشده است. حال بازیکنان باید با کمک دیگر افراد که درواقع نیروهای ویژه هستند زامبی‌ها را از بین برده و همچنین بازمانده‌ها را آزاد کنند. بازی روایت ساده‌ای دارد؛ به‌طور دقیق بازیکنان باید به بالاترین طبق پایگاه برسند و هسته اصلی شکل‌گیری زامبی‌ها را از بین ببرند. در اوایل بازی سلاح‌های ساده‌ای را در اختیار دارید ولی رفته، رفته و با پیشرفت در طول مراحل بازی سلا‌ح قدرتمندتری را به‌دست می‌آورید. همچنین با کسب امتیازهای مختلف می‌توانید هریک از آن‌ها را ارتقا دهید. در مجموع Zombie Hive ساخته استودیوی Springcomes یک بازی جذاب با محوریت زامبی‌ها است که می‌تواند به‌راحتی بازیکنان سرگرم خود کند.

دانلود بازی Zombie Hive

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید They Are Coming Zombie Defense

۲۳. بازی They Are Coming Zombie Defense

  • استودیو: OnHit Developments
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۲

در بازی پیکسلی They Are Coming Zombie Defense بازیکنان در نقش یک از بازمانده‌هایی قرار می‌گیرند که وظیفه محافظت از جامعه بازماندگان را دارد. بازی روایت خاصی را تعریف نمی‌کند و صرفا باید با سلاح‌های مختلف زامبی‌ها را به شکل‌های مختلف سلاخ کنید. طیف گسترده‌ای از سلاح‌ها و ابزار دفاعی در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرند که هریک از ویژگی‌های خاص خود را دارند. به‌عنوان مثال به وسیله برخی ابزار می‌توانید سرعت حرکت زامبی‌ها را کند کرده و به‌عنوان مثالی دیگر به وسیله اره برقی می‌توانید از زامبی‌هایی که بسیار نزدیک شده‌اند، پذیرایی کنید. با امتیازهایی که در طول بازی به‌دست می‌آورید می‌توانید سلاح‌های جدید را خریداری و همچنین سلاح‌های فعلی خود را ارتقا دهید.

دانلود بازی They Are Coming Zombie Defense

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Stupid Zombies 3

۲۲. بازی Stupid Zombies 3

  • استودیو: GameResort
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۲

اگر به‌دنبال یک بازی معمایی با حضور زامبی‌ها هستید، بازی Stupid Zombies 3 می‌تواند گزینه ایده‌آلی باشد. بازی شامل مراحل مختلفی است که در هریک از آن‌ها باید با نشانه گیره دقیق تیر را به‌گونه‌ای شلیک کنید که درنهایت زامبی‌ها را از بین ببرد. در طول بازی چهار اسلحه مختلفی در اختیار دارید که باتوجه‌به تعداد و نوع زامبی‌ها می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. همان‌طور که اشاره شد بازی شامل مراحل مختلف است و تعداد آن بیش از ۱۵۰ مرحله می‌رسد و خبر خوب این است که مراحل بازی هریک به‌نوعی متفاوت است که باعث تکراری شدن روند بازی می‌شود.

دانلود بازی Stupid Zombies 3

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Rebuild 3: Gangs of Deadsville

۲۱. بازی Rebuild 3: Gangs of Deadsville

  • استودیو: Northway Games
  • قیمت: ۵ دلار
  • سال انتشار: ۲۰۱۵

بازی Rebuild 3: Gangs of Deadsville بازیکنان به دل یک دنیای پساآخرالزمانی می‌برد که بیشتر افراد تبدیل به زامبی شده‌اند و تعداد دیگر نیز در جوامع کوچک و بزرگ برای زنده ماندن تلاش می‌کنند. در این بازی باید یک جامع از بازمانده‌ها را مدیریت کنید؛ درواقع باید به روش‌های مختلف منابع مورد نیاز را جمع‌آوری و با استفاده از همان منابع سازه‌های متنوعی مانند خانه‌ها، کشاورزی و از همه مهم‌تر وسایل دفاع را آماده کنید. در طول بازی باید مأموریت‌های مختلفی را به سرانجام برسانید که برخی از آن‌ها شامل مبارزه با زامبی و برخی دیگر مربوط‌به امور داخلی جامعه می‌شود. این بازی به‌شدت نیازمند به استراتژی است و گاهی با یک اشتباه کوچک ممکن است بازی را در ادامه دشوار کند. در مجموع اگر علاقه‌مند به تجربه‌های استراتژی هستید قطعاً ساخته Northway Games می‌تواند سرگرمتان کند.

دانلود بازی Rebuild 3: Gangs of Deadsville

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Zombie Catchers

۲۰. بازی Zombie Catchers

  • استودیو: Two Men and a Dog
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۴

بازی Zombie Catchers شما را در نقش دو شخصیت سبز رنگ قرار می‌دهد که در یک شهر بزرگ گرفتار زامبی‌ها شده‌اند. وظیفه شما این است که با انواع سلاح‌ها و ابزار مختلف سعی در نابودی آن‌ها کنید. علاوه‌بر اینکه می‌توانید زامبی‌ها را نابود کنید می‌توانید با به دام انداختن آن‌ها و قرار دادن در آزمایشگاه خود محصولات عجیب و غریبی را بسازید که می‌توانید از آن‌ها در مبارزات خود استفاده کنید. همچنین می‌توانید با فروش محصولات خود سکه‌هایی را به‌دست بیاورید و از آن‌ها برای ارتقا سلاح‌ها و خرید آیتم‌ها دیگر استفاده کنید. یکی از نکات خوب Zombie Catchers تنوع خوب زامبی‌ها است که در برخی از مواقع با زامبی‌های قدرتمندی روبه‌رو می‌شوید که چالشی را برای شما به وجود می‌آورند. صداگذاری و موسیقی جذاب بازی هیجان خوبی را در حین مبارزات به مخاطب منتقل می‌کند. در مجموع ساخته استودیوی Two Men and a Dog یک بازی زامبی‌ محور پرهیجان است که اگر از علاقه‌مندان این دسته از بازی‌ها باشید، قطعا از تجربه آن لذت خواهید برد.

دانلود بازی Zombie Catchers

دانلود گوگل پلی Google Play


 بازی اندروید Zombie Age 3

۱۹. بازی Zombie Age 3

  • استودیو: DIVMOB
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۲

اگر می‌خواهید یک تجربه مرحله‌ای و جذاب را از یک بازی زامبی‌ محور را داشته باشید، قطعا Zombie Age 3 ساخته استودیوی DIVMOB که شامل چندین حالت مختلف بازی است، می‌تواند گزینه مناسبی باشد. در این بازی شما می‌توانید از بین بیش از ۲۰ شخصیت مختلف یکی را برای انجام مأموریت‌های مختلف انتخاب کنید. همچین طیف گسترده‌ای از سلاح‌های مختلف را پیش روی شما قرار می‌دهد که می‌توانید با به‌دست آوردن هریک از آن در مراحل بازی استفاده کنید. درکنار تنوع خوب زامبی‌ها در قسمت‌هایی از بازی باید به مبارزه باس‌فایت‌هایی بپردازید که حسابی شما را به چالش می‌کشاند. همچنین بازی روش‌های مختلفی را برای نابودی زامبی‌ها پیش روی شما قرار می‌دهد که یکی از نکات خوب در عدم تکراری شدن بازی شده است. بازی Zombie Age 3 سوم قسمت مجموعه Zombie Age است که با حفظ ویژگی‌های دو نسخه قبل و اضافه کردن چندین المان و حالت جدید بازیکنان بیشتری را به سمت خود جذب کرده است.

دانلود بازی Zombie Age 3

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Unkilled

۱۸. بازی Unkilled

  • استودیو: Madfinger Games
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۵

بازی Unkilled یک تجربه هیجان‌انگیز از مبارزه با زامبی‌های عظیم‌الجثه و جهش یافته است که حسابی می‌تواند شما را تا مدت‌ها سرگرم کند. داستان بازی در شهر نیویورک جریان دارد. جایی که به علت شیوع یک ویروس مسری تمام مردم تبدیل به زامبی شده‌اند. حال شما با در نقش شخصیت اصلی بازی یعنی جو، باید به مبارزه با زامبی‌ها بپردازید. بازی طیف بسیار گسترده‌ای از سلاح‌های مختلف را پیش روی شما قرار می‌دهد که می‌توانید با دست آوردن سکه‌ آن‌ها را به‌دست آورده و همچنین آن‌ها را ارتقا دهید. همان‌طور که اشاره شد زامبی‌های جهش یافته در مراحل بازی وجود دارند که برای نابودی برخی از آن‌ها به چالش‌هایی برخورد خواهید کرد و شاید مجبور به استفاده از حجم زیادی از مهمات خود شوید. Unkilled در مجموع بیش از ۳۰۰ مرحله متفاوت دارد که حسابی طرفداران بازی‌های زامبی محور ذوق زده می‌کند. در مجموع اگر می‌خواهید یک بازی هیجان‌انگیز مبارزه با زامبی‌ها را تجربه کنید، Unkilled قطعا یکی از بهترین گزینه‌های این فهرست است.

دانلود بازی Unkilled

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید The Walking Zombie 2

۱۷. بازی The Walking Zombie 2

  • استودیو: Alda Games s.r.o
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۹

در بازی The Walking Zombie 2 شما باید برای بقا با زامبی‌هایی که از هر گوشه‌ کناری قصد کشتن شما را دارند، بجنگید. داستان بازی مانند اکثر آثار زامبی محور حول یک شهر بزرگ است که طی یک حادثه بیشتر انسان‌ها تبدیل به زامبی شده‌اند و شما جزو محدود افرادی هستید که توانسته‌اید جان سالم به‌در ببرید. یکی از نکات جالب بازی سیستم ساخت است که به‌شدت یادآوری بازی بسیار محبوب ماینکرافت است. The Walking Zombie 2 اسلحه‌های متنوعی برای مبارزه با زامبی‌ها در دسترس شما قرار می‌دهد. در طول بازی شما یک کیف به همراه دارید که تعداد آیتم‌ محدودی در آن قرار می‌گیرد و باید به درستی آن را مدیریت کنید. یکی دیگر از نکات جذاب بازی تنوع خوبی محیطی است که باعث عدم تکراری شدن روند بازی می‌شود. ساخته استودیوی Alda Games s.r.o با وجود المان‌های خاصی که دارد می‌تواند برای علاقه‌مندان بازی‌ها سبک بقا بسیار جذاب و سرگرم کننده باشد.

دانلود بازی The Walking Zombie 2

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Infectonator 3: Apocalypse

۱۶. بازی Infectonator 3: Apocalypse

  • استودیو: Toge Productions
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۸

بازی‌های زامبی‌محور بسیار زیاد و متنوعی برای اندروید وجود دارند که در اکثر آن‌ها باید با طیف گسترده‌ای از زامبی‌ها به مبارزه بپردازید و همینطور در برخی از آن‌ها باید با تشکیل کمپ از ورود آن‌ها به منطقه خودتان دفاع کنید. اما سری بازی Infectonator تمام این موارد را وارونه نشان می‌دهد. در جدیدترین نسخه از این مجوعه با نام Infectonator 3: Apocalypse شما در نقش یک زامبی قرار دارید و باید در هرمرحله هرچه در توان دارید به خرج دهید و مردم عادی را تبدیل به زامبی کنید. البته بازی فقط در چند مرحله ابتدایی بازی ساده به نظر می‌رسد و چالش خاصی را به وجود نمی‌آورد. اما با گذشت تنها چند مرحله با چالش‌های بسیار سختی روبه‌رو می‌شوید. شما باید علاوه‌بر اینکه تلاش کنید مردم را به زامبی تبدیل کنید باید مراقب حمله مردم با اسلحه‌ها گرم باشید که هر لحظه ممکن است توسط آن‌ها کشته شوید. بازی Infectonator 3: Apocalypse یکی از متفاوت‌ترین و البته جالب‌ترین بازی‌های این فهرست است که تجربه آن برای همه توصیه می‌شود.

دانلود بازی Infectonator 3: Apocalypse

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید The Walking Dead: The Game

۱۵. بازی The Walking Dead: The Game

  • استودیو: Telltale Games
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۲

به جرأت می‌توان گفت بازی The Walking Dead: The Game ساخته استودیوی Telltale Games یکی از بهترین بازی داستان محوری است که می‌توانید در موبایل خود آن را تجربه کنید و از لحظه، لحظه لذت ببرید. شما کنترل لی شخصیت اصلی بازی را برعهده دارید که طی حادثه‌ای که در ابتدای بازی رخ می‌دهد در دنیایی آخرالزمانی قرار می‌گیرید. البته در این دنیا تنها نخواهید و با یکی از بهترین شخصیت‌های بازی چندین سال اخیر یعنی کلمنتاین آشنا می‌شوید که یک ماجراجویی عجیب و گاهی غم‌انگیز را با آن تجربه می‌کنید. بازی مملو از انتخاب‌هایی است که هرلحظه ممکن است جهت داستان بازی را تغییر دهند. به‌عنوان مثال، در قسمت‌هایی از بازی بین زنده مانده دو انسان یکی را انتخاب کنید که در حین تجربه بازی انتخاب را به‌شدت سخت می‌کند. در مجموع بازی The Walking Dead: The Game شامل پنج قسمت است که اگر از طرفداران بازی‌های داستان محور هستید، قطعا از تجربه آن لذت خواهید برد

دانلود بازی The Walking Dead: The Game

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید The Walking Dead: Survivors

۱۴. بازی زامبی آنلاین The Walking Dead: Survivors

  • استودیو: Galaxy Play Technology Limited
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۱

The Walking Dead یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تلویوزیونی است که قریب به ۱۲ سال است که در فصل‌های مختلف در حال پخش است. باتوجه‌به ماهیت دنیای آن فرصت مناسبی را برای استودیو‌های بازی‌سازی فراهم کرد که بازی‌هایی را برگرفته از این دنیا را بسازند. تا به امروز بازی‌های مختلفی از دنیا برای موبایل منتشر شده است که بازی The Walking Dead: Survivors یکی از جدیدترین این آثار است. داستان بازی حول شخصیت‌های مجموعه تلویوزیونی از جمله شخصیت‌های ریک و گروه آن روایت می‌شود. بعد از اینکه در ابتدای بازی چندین زامبی را نابود کردید باید مدیریت پایگاه خود را در دست بگیرید. حال باید با ساخت و ساز قلمروی خودتان را گسترش دهید. همچنین باید سیستم دفاعی را در مقابله با هجوم زامبی و غارتگران پیاده‌سازی کنید. The Walking Dead: Survivors یک بازی آنلاین است و شما می‌توانید با دیگر بازیکنان به گونه‌های مختلف در ارتباط باشید. به‌عنوان مثال می‌توانید به آن‌ها حمله کنید و آیتم‌های مورد نیاز خود را از آن‌ها غارت کنید یا اینکه به فکر صلح باشید تا اینکه در مقابله با حمله دیگر بازیکنان مقاوم‌تر شوید. ساخته استودیوی Galaxy Play Technology Limited قطعا از آن دسته آثاری است که باید زمان زیادی را صرف آن کنید که اگر از علاقه‌مندان بازی‌های مدیریتی و استراتژی باشید قطعا از آن لذت خواهید برد.

دانلود بازی The Walking Dead: Survivors

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید State of Survival: Zombie War

۱۳. بازی State of Survival: Zombie War

  • استودیو: FunPlus International
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۹

بازی State of Survival ساخته استودیوی FunPlus International یکی از جذاب‌ترین بازی‌های زامبی محور موبایلی است که بازیکنان بسیار زیادی را به سمت جذب کرده است. داستان بازی روایتگر جهانی است که درگیر یک ویروس همه‌گیر شده است و پس از گذشت چندین ماه تقریبا همه مردم جهان به‌نوعی زامبی تبدیل شده‌اند. شما در بازی مدیریت یک پایگاه در اختیار دارید که در آن محدود انسان‌هایی که توانسته زنده بمانند در آن زندگی می‌کنند. شما باید با گسترش این پایگاه و ایجاد سیستم‌های دفاعی از هجوم زامبی‌های مختلف جلوگیری کنید. همچنین باید با ورود به دنیای نا امن این بازی به‌دنبال جمع‌آوری آیتم‌ها و مواد غذایی باشید. همان‌طور که اشاره شد شما باید سیستم دفاعی را برای مقابله زامبی‌ها ایجاد کنید. این سیستم می‌تواند شامل سلاح‌های جنگی بزرگ و متنوع باشد که برای ایجاد آن‌ها باید منابع مختلفی را از گوشه کنار این دنیا به‌دست بیاورید. همچنین می‌توانید هریک از آن‌ها را ارتقا دهید. در مجموع اگر به‌دنبال یک بازی استراتژی با محوریت زامبی‌ها هستید بازی State of Survival می‌تواند تا مدت‌ها سرگرم کننده باشد.

دانلود بازی State of Survival: Zombie War

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Plants vs Zombies 2

۱۲. بازی Plants vs Zombies 2

  • استودیو: PopCap Games
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۳

بی‌شک بازی Plants vs Zombies یکی از خاطره‌انگیزترین و محبوب‌ترین بازی‌های دوران است که کمتر فردی را می‌توان پیدا کرد که نامی از این بازی را نشنیده باشد. در این بازی مدیریت یک مزرعه را برعهده دارید که مورد هجوم زامبی‌های قرار گرفته است و حال باید با کاشتن میوه‌ها و گیاه‌های مختلف، زامبی‌های را از بین ببرید. بازی Plants vs Zombies 2 دومین قسمت از این مجموعه است که علاوه‌بر فضا‌های متنوع امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد. در هرمرحله باید با گذاشتن گیاه‌هایی مانند گیلاس‌های بمبی یا نخودسبزها از ورود زامبی جلوگیری کنید که با گذشت زمان و ورود زامبی‌های قدرتمند کار شما به‌شدت دشوار می‌شود. یکی ویژگی‌های جدید این قسمت وجود حالت آنلاین بازی است که با گذشت چند مرحله بخش آنلاین نیز فعال می‌شود. بازی Plants vs Zombies 2 علاوه‌بر اینکه خشونت خاصی ندارد گاهی نیز خنده‌دار می‌شود که می‌تواند به‌راحتی مخاطب را غرق در بازی کند.

دانلود بازی Plants vs Zombies 2

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید DEAD TARGET

۱۱. بازی DEAD TARGET

  • استودیو: VNG Game Studios
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۷

در بازی DEAD TARGET در نقش یک کماندوی نظامی باید با طیف گسترده‌ای از زامبی‌های معمولی و جهش یافته مقابله و از گسترش آن‌ها جلوگیری کنید. داستان بازی روایتگر سال ۲۰۴۰ است که جنگ جهانی سوم در آن سال رخ داده است. در این شرایط طی یک قرار داد عجیب تمام زندانی‌ها و قاتلین با ویروسی تبدیل به زامبی شده‌اند که این شرایط به درستی پیش نرفته و دنیا تبدیل به یک مکان ناامن می‌شود. در بازی شما طیف گسترده‌ای از سلاح بزرگ و کوچک را در اختیار دارید که می‌توانید با به‌دست آوردن امتیاز‌های لازم‌ آن‌ها را به‌دست بیاورید. با سکه‌هایی که در طول مراحل بازی به‌دست می‌آورید می‌توانید آیتم‌ها مختلفی را برای خود خریداری کنید و همچنین سلاح‌های خود را ارتقا دهید. به‌طور کل ساخته استودیوی VNG Game Studios یک تجربه پرهیجان است که برای علاقه‌مندان بازی اکشن می‌تواند جالب باشد.

دانلود بازی DEAD TARGET

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Mini Day Z 2

۱۰. بازی Mini Day Z 2

  • استودیو: Bohemia Interactive
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۱

تصور کنید کل دنیا درگیر یک ویروس کشنده شده است و به غیر از تعدادی محدودی همه انسان‌ها تبدیل به زامبی‌‌های وحشی شده‌اند. بازی Mini DayZ 2 ساخته استودیوی Bohemia Interactive دقیقا چنین فضایی را ایجاد می‌کند. شما در بازی در نقش یک بازمانده قرار دارید که باید به هرروشی سعی در زنده ماندن کنید. اولین قدم برای بقا در بازی به‌دست سلاح‌ برای محافظت خود و دیگری تهیه موادی غذایی است که هریک از این موارد را می‌توانید از خانه‌های متروکه‌ای که در نقشه بازی قرار دارند، پیدا کنید که البته کار چندانی آسانی را در پیش ندارید.

بعد از گذشت مدتی از بازی حال می‌توانید در یک کمپ که دیگر افراد در آن قرار دارند مستقر شوید و لحظاتی در آن‌جا بگذراند اما باید برای تهیه آیتم‌ها مورد نیاز خود به بیرون از کمپ بروید. بازی به‌صورت استراتژی است و باید برای هریک از کارهایی که می‌خواهید انجام دهید برنامه‌ریزی کنید که در غیر این صورت گرفتار زامبی‌ها خواهید شد. شما می‌توانید با آیتم‌هایی که به‌دست می‌آورید سلاح‌هایی را برای خود بسازید و از آن‌ها برای نابودی زامبی‌‌ها استفاده کنید. بازی از تنوع محیطی خوبی برخوردار است که هریک از آن‌ها جذابیت‌‌های خاص خود را دارند. بازی Mini DayZ 2 دومین قسمت از این مجموعه است که با حفظ ویژگی‌های قسمت اول و اضافه کردن موارد جدید سعی در سرگرم کردن مخاطب خود دارد.

دانلود بازی Mini Day Z 2

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Last Day on Earth: Survival

۹. بازی Last Day on Earth: Survival

  • استودیو: Kefir Games
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۷

در بازی Last Day on Earth: Survival برای بقا باید هرکاری را انجام دهید. در این بازی کنترل یک پایگاه را برعهده دارید که باید از آن در مقابل هجوم زامبی‌های مختلف محافظ کنید. درواقع به‌صورت استراتژیک است و باید با گسترش این پایگاه و همچنین قرار انواع اسلحه‌ها در مکان‌های مناسب از وارد شدن زامبی‌ها و دیگر تهدیدها جلوگیری کنید. با امتیازها و آیتم‌هایی که در طول بازی به‌دست‌ می‌آورید می‌توانید وسایل جنگی و دیگر موارد موجود در پایگاه را ارتقا دهید. همچنین می‌توانید به دیگر سرزمین‌ها سفر کنید تا منابع مختلفی را به‌دست بیاورید. Last Day on Earth: Survival یک بازی آنلاین است و می‌توانید از آن طریق با دیگر بازیکنان آنلاین دیگر ارتباط برقرار کنید. اگر به بازی‌های سبک مدیریتی و زامبی‌محور علاقه‌مند هستید ساخته استودیوی Kefir Games گزینه‌ای ایده‌آلی چنین تجربه‌ای است.

دانلود بازی Last Day on Earth: Survival

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Into the Dead 2

۸. بازی Into the Dead 2

  • استودیو: Prodigy Design Limited
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۷

سال ۲۰۱۲ استودیوی Prodigy Design Limited با انتشار نسخه اول بازی In to The Dead توجه‌ بسیاری از بازیکنان موبایل را به سمت خود جلب کرد. این بازی با قرار دادن مخاطب در یک محیط بزرگ و پر از زامبی هیجان زیادی را به مخاطب منتقل می‌کرد. پنج سال پس از عرضه‌ی موفق نسخه‌ی اول، آن‌ها با انتشار نسخه‌ی دوم بازی بازیکنان را بار دیگر جذب خود کردند. بازی In to The Dead 2 روایتگر جیمز شخصیت اصلی بازی است که به‌دنبال حادثه‌ای که در مسیر خانه‌اش رخ می‌دهد باید مسیر طولانی‌ای را برای پیدا کردن همسر خود طی کند. شخصیت بازی به‌صورت خودکار حرکت می‌کند و باید با شلیک و حرکات به موقع تا انتهای هر مرحله زنده بمانید. سگ شما می‌تواند در چندین قسمت از هر مرحله جان‌تان را از حملات زامبی‌ها نجات دهد که یک المان جدید و جذاب در این نسخه است. بازی In to The Dead 2 با داشتن چندین پایان مختلف می‌تواند جزو آثاری باشد که ارزش چندین بار تجربه داشته باشد.

دانلود بازی Into the Dead 2

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید First Refuge: Z

۷. بازی First Refuge: Z

  • استودیو: Sanqi Interactive Entertainment
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۱

بازی First Refuge: Z در رابطه با انتشار یک ویروس عجیب است که انسان‌ها را تبدیل به‌نوعی زامبی کرده است و فقط تعداد کمی از انسان‌ها توانسته‌اند جان سالم بدر ببرند. در این بازی مدیریت یک پایگاه زیرزمینی را برعهده دارید که می‌توانید با جمع آیتم‌های مختلف آن را گسترش دهید. البته روند بازی به این سادگی نخواهد بود و باید برای هریک از قسمت این پایگاه فعالیت خاصی را پیاده کنید و البته باید افراد مناسبی را در آن قسمت‌ها قرار دهید. با ارتقا هریک از قسمت‌ها پایگاه می‌توانید عملکرد پایگاه بیشتر کنید که در نتیجه پایگاه قدرتمندتر می‌شود. به غیر از مدیریت پایگاه، در قسمتی‌هایی از بازی وارد بخش مبارزه می‌شوید که باتوجه‌به تعداد شخصیت همراه باید با زامبی‌ها مقابله کنید. زامبی‌ها قرار نیست به آهستگی راه بروند بلکه برعکس با زامبی‌های جهش یافته‌ای روبه‌رو می‌شوید که شما را به چالش می‌کشند. ساخته استودیوی Sanqi Interactive Entertainment تا حدودی یادآور بازی Fallout Shelter است که از علاقه‌مندان این دسته بازی‌ها باشید می‌تواند تجربه هیجان‌انگیزی برای شما ایجاد کند.

دانلود بازی First Refuge: Z

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Kung Fu Z

۶. بازی Kung Fu Z

  • استودیو: Tiny Titan Studios
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۸

تصور کنید زمانی زامبی‌ها به ما حمله کنند و هیچ‌گونه سلاحی برای دفاع از خود نداشته باشیم. در چنین شرایطی احتمالا کونگ‌فو و هنرهای رزمی یکی از راه‌های نجات است. بازی Kung Fu Z شما را در نقش کونگ‌فو کاری به نام زک قرار می‌دهد که در شهری که درجریان یک حادثه مردم آن تبدیل به زامبی شده‌اند زندگی می‌کند. حال باید به کمک فنون کونگ‌فو زامبی‌های مختلفی که در هرمرحله به سراغ شما می‌آیند از بین ببرید. بازی دارای باس‌فایت‌‌هایی است که می‌توانند حسابی شما را به دردسر بیاندازند. یکی از نکات خوب بازی تنوع محیطی آن است که در مرحله با محیط متفاوتی روبه‌رو می‌شوید که از تکراری شدن روند بازی جلوگیری می‌کند. شما با امتیازهایی که به‌دست می‌آورید شخصیت بازی را ارتقا دهید. این ارتقا‌ها می‌توانند به‌دست آوردن فنون مختلف کونگ‌فو مانند فنون مار، اژدها و دیگر موارد باشد یا از نظر ظاهری شخصیت بازی ارتقا دهید. ساخته استودیوی Tiny Titan Studios یک بازی متفاوت در سبک مبارزه‌ای است که با آوردن زامبی‌ها به دل داستان آن را به تجربه هیجان‌انگیز تبدیل می‌کند.

دانلود بازی Kung Fu Z

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Death Road to Canada

۵. بازی Death Road to Canada

  • استودیو: Kepa Auwae
  • قیمت: ۱۰ دلار
  • سال انتشار: ۲۰۱۶

یکی دیگر از بازی‌ها متفاوت این فهرست، بازی Death Road to Canada از استودیوی Kepa Auwae است که یک تجربه جذاب پیکلسی را برای شما ایجاد می‌کند. بازی روایتگر زندگی اشخاصی است که در یک دنیای پر از زامبی زندگی می‌کنند و حال قصد دارند نجات پیدا کنند. البته این فقط یک داستان ساده است و در عمل داستان خاصی را بازی نخواهید شنید و صرفا فقط باید برای بقا بجنگید. در ابتدای بازی شما باید شخصیت خود آنگونه که علاقه دارید به‌طور کامل بسازید که در این زمینه بسیار خوب کار شده است. در طول بازی تقریبا هیچ لحظه‌ای آرامش نخواهید داشت و ممکن است چندین و چند بار کشته شوید که البته یکی از ویژگی‌های خوب بازی است. درواقع پس از کشته شدن همه‌چیز تغییر می‌کند و قرار نیست یک روند تکراری را پیش بگیرید. استفاده از موسیقی دهه ۹۰ میلادی یکی دیگر از ویژگی مثبت بازی است که حسابی می‌تواند لذت بازی را دوچندان کند. بازی Death Road to Canada یکی از آن دسته بازی‌های این فهرست است که تجربه آن برای علاقه‌مندان بازی زامبی‌محور شدیدا توصیه می‌شود.

دانلود بازی Death Road to Canada

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید DEAD TRIGGER 2

۴. بازی DEAD TRIGGER 2

  • استودیو: Madfinger Games
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۳

بازی DEAD TRIGGER 2 دومین قسمت از سری DEAD TRIGGER است که توسط استودیوی Madfinger Games توسعه یافته است. این نسخه با حفظ همه ویژگی‌های مثبت و پرازهیجان قسمت اول تجربه به‌شدت هیجان‌انگیزتری را پیش‌روی مخاطب قرار می‌دهد. این بازی شامل چندن حالت مختلف است که در هریک از آن‌ها باید فعالیت خاصی را انجام دهید. به‌عنوان مثال در یکی از حالت‌ها باید یک وسیله را از نقطه‌ای به نقطه‌ای دیگر حمل کنید که زامبی‌های مختلف و جهش‌یافته مانع اصلی در این مسیر است که باید هرچه در توان دارید به خرج دهید و آن‌ها را از بین ببرید. بازی طیف گسترده‌ای از سلاح‌های مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌تواند با امتیاز‌هایی که به‌دست می‌آورید آن‌ها ارتقا دهید. در مجموع اگر می‌‌خواهید یک تجربه هیجان‌انگیز از مبارزه با زامبی‌ها را در موبایل خود تجربه کنید قطعا بازی DEAD TRIGGER 2 می‌تواند حسابی شما را مشغول خود کند.

دانلود بازی DEAD TRIGGER 2

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Ares Virus

۳. بازی Ares Virus

  • استودیو: Qcplay Limited
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۸

بازی Ares Virus یکی از جذاب‌ترین و متفاوت‌ترین بازی های اندرویدی است که در آن یکی از اعضای گروه S.O.T هستید که طی عملیاتی برای به‌دست آوردن نوعی واکسن برای درمان ویروس منتشر شده همه چیز عوض می‌شود و حال باید با دسته‌ای از زامبی‌های مختلف مقابله کنید. بازی در سبک بقا است و باید با به‌دست آوردن آیتم‌های مختلف سعی در زنده ماندن کنید. بازی از نمای بالا جریان دارد و باید تاتیک‌های خاصی را برای ازبین‌بردن زامبی‌های اجرا کنید که در غیر این صورت شانس زیادی برای ادامه بازی نخواهید داشت. در طول بازی با ابزار و آیتم‌هایی که به‌دست می‌آورید می‌توانید سلاح‌های جدید را بسازید یا سلاح‌های خود را ارتقا دهید. همچنین به غیر از تهدید زامبی‌ها یک دیگر از مواردی که می‌تواند شما را از بین ببرد کمبود مواد غذایی است که باید به هرشکلی از گوشه کنار محیط بازی آن‌ها به‌دست بیاورید. در مجموع اگر می‌خواهید یک بازی متفاوت و البته سرگرم کننده را در موبایل خود تجربه کنید ساخته استودیوی Qcplay Limited گزینه بسیار جذابی است.

دانلود بازی Ares Virus

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Dead Ahead

۲. بازی Dead Ahead

  • استودیو: Mobirate
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۷

در بازی Dead Ahead ساخته استودیوی Mobirate مانند تعدادی دیگر از بازی‌های این فهرست باید از پایگاه خود در مقابله هجوم زامبی‌ها محافظت کنید. شما باید به کمک مردم پایگاه، با انواع سلاح‌هایی که در دست دارند زامبی‌های را از بین ببرند. البته همیشه نمی‌توانید در مقابل زامبی مقابله کنید و باید برای محافظت از خود سیستم‌ دفاعی را ایجاد کنید. همچنین می‌توانید با امتیازهایی که به‌دست می‌آورید افراد خود را ارتقا دهید که در مقابل زامبی‌ها عملکرد بهتری را داشته باشند. البته بازی صرفا به کشتن زامبی‌ها خلاصه نمی‌شود و باید از گوشه کنار بازی آیتم‌ها و منابع مورد نیاز خود را پیدا کنید. بازی از لحاظ تنوع محیطی بسیار خوب کار شده و شما می‌توانید به قسمت‌های مختلف نقشه رفته و با رویدادهای مختلفی روبه‌رو شوید که هریک از آن‌ها جذابیت‌های خود را دارند.

دانلود بازی Dead Ahead

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Organ Trail: Director's Cut

۱. بازی زامبی قدیمی Organ Trail: Director's Cut

  • استودیو: The Men Who Wear Many Hats
  • قیمت: ۳ دلار
  • سال انتشار: ۲۰۱۱

اگر لازم باشد تنها یک بازی از این فهرست را به شما پیشنهاد بدهم قطعا بازی Organ Trail: Director's Cut ساخته استودیوی The Men Who Wear Many Hats همان گزینه پیشنهادی است. این بازی قطعا متفاوت‌ترین بازی این فهرست است که با گرافیک خاص و منحصربه‌فرد خود به‌شدت یادآوری بازی بسیار قدیمی و رترو است. داستان بازی حول چهار نفر است که در یک دنیای پراز زامبی قرار گرفته‌اند و حال باید با سفر به شرق منابع مورد نیاز خود را به‌دست بیاورند که البته تهدیدهای مختلفی پیش‌روی آن‌ها قرار گرفته است. شما باید از گوشه کنار این دنیا منابع خود را به هرشکلی به‌دست بیاورید و صد البته از آن‌ها به درستی استفاده کنید. در هر لحظه از بازی اگر به درستی عمل نکنید ممکن است یکی از اعضای تیم خود را از دست بدهید که در ادامه می‌تواند حسابی شما را به دردسر بیاندازد. شما می‌توانید با آیتم‌ها و سکه‌های خود اتومبیل خود را راتقا دهید که در عمل می‌تواند حسابی کار ساز باشد. شما می‌توانید با ورود به شهر‌ها به تجارت بپردازید و منابع مورد نیاز خود را ازطریق به‌دست بیاورید. بازی Organ Trail: Director's Cut از آن دسته بازی‌هایی است که شاید خیلی از افراد با آن به درستی ارتباط برقرار نکند اما قطعا ارزش تجربه را دارد. پیشنهاد می‌شود تریلر این بازی از پایین مشاهده کنید:

دانلود بازی Organ Trail: Director's Cut

دانلود گوگل پلی Google Play


پرسش‌های متداول

بازی زامبی اندروید چه بازی کنیم؟

اگر بازی زامبی اعتیادآور می‌خواهید Organ Trail: Director's Cut را حتما تجربه کنید. اگر بازی زامبی محور با گرافیک خوب می خواهید دو گزینه First Refuge: Z و Unkilled نسبت به سایر بازی‌های فهرست اولویت دارند.

بازی زامبی محور اندروید جدید کدام را دانلود کنیم؟

اول از همه بازی The Walking Dead: Survivors از مجموعه مردگان متحرک را روی گوشی خود نصب کنید. این بازی با الهام از سریال توانسته در حد ایده‌آل انتظارات را برآورده کند. بعد از آن می‌توانید بازی Zombie Age 3 را هم تجربه کنید.

در این مقاله سعی کردیم تا نگاهی به بهترین بازی‌های زامبی محور اندروید بیاندازیم که می‌توانند به‌راحتی شما را مدت‌ها سرگرم خود کنند. نظر شما چیست؟ اگر بازی خاصی در این سبک می‌شناسید آن را در بخش دیدگاه با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده