// یکشنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۲

جزییات آپدیت رایگان بازی Sunless Skies اعلام شد

استودیو Failbetter Games به تازگی از جزییات آپدیت رایگان بازی Sunless Skies پرده برداشته است.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، قرار است که بازی Sunless Skies که توسط استودیو Failbetter Games به‌صورت انحصاری برای پی سی ساخته شده، در تاریخ ۱۲ ماه ژوئن (۲۲ خرداد ماه) پذیرای جدیدترین آپدیت رایگان باشد که تمرکز بر بخش داستانی بازی دارد. یکی از مهم‌ترین مواردی که در این آپدیت اضافه می‌شود، یک افسر جدید به‌نام Amiable Vagabond است که قرار است در سفرهای بین ستاره‌ای همراه شما شود. استودیوی سازنده از این شخصیت به‌عنوان یک جنتلمن که شما را به مکان‌های دورافتاده و متروکه‌ی کهکشان‌ها می‌برد، یاد کرده است. این شخصیت گزینه‌هایی را برای شما می‌آورد تا ماجراجویی خود را در آسمان‌ها گسترش دهید. بخش‌هایی از صحبت‌های سازنده را در زیر مشاهده می‌کنید:

پا به داستانی بگذارید که در آن به‌دنبال خوشبختی‌ای می‌گردید که گم شده، پیدا شده و مجددا گم شده است. به افرادی که در آسمان‌ها سرگردان هستند و به دنبال باغ‌های Sugarspun Garden می‌گردند کمک کنید تا به مقصد خود برسند.

آپدیت جدید بازی Sunless Skies علاوه بر شخصیت ذکر شده، موارد دیگری را نیز به این بازی تخیلی اضافه می‌کند. یکی از این موارد اضافه شدن موارد جدیدی به دو شاخه‌ی اصلی بازی یعنی Horror و Wonder است. اضافه شدن Xanthous Moon و Regent's Tears این فرصت را در اختیار کاپیتان‌های کنجکاو قرار می‌دهد تا آن‌ها را کشف کنند. استودیو Failbetter Games همچنین وعده داده که با موارد جدید دیگری نیز مانند Agent و اکتشافات جدید بازی را بزرگ‌تر از قبل خواهد کرد؛ فقط کافی است که تا تاریخ ذکر شده صبر کنیم تا ببینیم که علاوه بر موارد گفته شده، با مورد دیگری نیز که به قول سازنده، در ابرها مخفی شده، آشنا می‌شویم.

به گفته‌ی Failbetter Games، این آپدیت آخرین رویدادهای درنظر گرفته شده را به بازی اضافه می‌کند. به‌روزرسانی‌های بعدی قرار است روی افزایش کیفیت و بهبود بخش‌های مختلف بازی تمرکز داشته باشند. همچنین موارد دیگری مانند ارتقا و پیشرفت دادن شخصیت‌ها خصوصا در اواسط و اواخر بازی، زمان مدنظر برای سفرها و واسط کاربری بازی، نقاط تمرکزی هستند که آپدیت بعدی بازی Sunless Skies قرار است روی آن‌ها تمرکز داشته باشد.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده