نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۴

ادامه پخش سریال Lethal Weapon و The Passage لغو شد

شبکه فاکس از لغو ادامه پخش چند سریال خود از جمله سریال Lethal Weapon و سریال The Passage خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه فاکس از لغو ادامه پخش چند سریال خود خبر داده است. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، ادامه پخش سریال Lethal Weapon (اسلحه مرگبار) که با ریزش گسترده بیننده و مشکلات زیادی مواجه شده بود، سرانجام پس از ساخت و انتشار سه فصل از آن لغو شد. در مجموع ۵۵ قسمت از این سریال تولید شد و در طی سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۹ از شبکه فاکس به روی آنتن رفت. دیمون وینیز، کلین کرافورد، جوردانا بوروستر، کیشا شارپ و کوین رام، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Lethal Weapon حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. مشکلات این سریال از سال گذشته آغاز شد که پس یک سلسله اتفاقات، کرافورد که یکی از دو بازیگر اصلی سریال بود، اخراج شد و در ادامه فاکس اعلام کرد که شان ویلیام اسکات جانشین او در فصل سوم این سریال شده است.

The Passage

با این حال، این تمام مشکلات سریال Lethal Weapon نبود و وینیز مدتی بعد اعلام کرد که در صورت تمدید این سریال برای فصل چهارم، در آن باز نخواهد گشت. این سریال اقتباس و ریبوتی از مجموعه فیلم Lethal Weapon است که شایعات ساخت قسمت جدید این فیلم یا ریبوت سینمایی آن توسط برادران وارنر نیز شنیده می‌شود، اما این تنها سریال لغو شده فاکس نیست. ورایتی در خبر دیگری اعلام کرد که سریال The Passage (گذرگاه) و سریال The Cool Kids نیز پس از ساخت و انتشار یک فصل از آن، لغو شده‌اند و قرار نیست برای فصل دوم بازگردند. سریال The Passage اقتباسی از رمانی به همین نام اثر جاستین کرونین است و در این سریال شاهد نقش آفرینی بازیگرانی چون مارک پل گاسلر، سانیا سیدنی، جیمی مک‌شین، امانوئل چریکی، هنری ایان کوسیک و وینسنت پیازا، بودیم.

The Cool Kids

همچنین سریال The Passage نقدهای متوسط و ضعیفی از منتقدان را دریافت کرده بود و طبق آمار منتشر شده، این سریال با ریزش گسترده بیننده نیز مواجه بوده است. پخش سریال The Cool Kids نیز مدتی پیش به پایان رسید که نتوانست نظر منتقدان و بینندگان شبکه فاکس را به خود جلب کند. این سریال کمدی توسط چارلی دی، بازیگر سریال It's Always Sunny in Philadelphia (فیلادلفیا همیشه آفتابی است) ساخته شده بود، اما عملکرد آن پایین‌تر از انتظارات اعلام شده است. دیوید آلن گرایر، مارتین مول، لسلی جردن و ویکی لارنس، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Cool Kids حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده