// یکشنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

اکشن فیگور سامورایی گرالت توسط CD Projekt RED ساخته شد

استودیو سی دی پراجکت رد به‌تازگی اکشن فیگور جدیدی را از گرالت ساخته است که وی را در قالب یک رونین نشان می‌دهد.

تابه‌حال به گرالت از مجموعه The Witcher در ظاهر یک سامورایی فکر کرده‌اید؟ طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED)، مجسمه‌ی جدیدی را از کاراکتر گرالت طراحی و ساخته است. این اکشن فیگور که جزئیات بالایی دارد، گرالت را در قالب یک رونین شکارچی هیولا نشان می‌دهد.

باتوجه‌به توضیحات ارائه شده برای این اکشن فیگور، مجسمه ساخته شده گرالت را در قبرستان کویاسان ژاپن نشان می‌دهد که برای شکار Oni یا شیاطین آماده می‌شود. همچنین یک اسپریت (Spirit) به‌ نام Tatarimokke گرالت را در ماموریتش همراهی می‌کند. حال گرالت باید از تمامی تجهیزات خود استفاده کند تا بتواند هیولاها را از بین ببرد.

رافال جکی، مدیر بخش تجاری سی‌دی پراجکت رد در این باره می‌گوید:

زمانی‌که من با گیمرهای ژاپنی صحبت می‌کردم، گرالت از دید آن‌ها همانند مبارزان قدیمی ژاپنی بود که با Yokai یا هیولاهای شیطانی مبارزه می‌کردند. او قوانین مخصوص به‌خودش را داشت که بعضی وقت‌ها برای نشان دادن نفس واقعی‌‌اش مجبور به شکستن‌شان می‌شود. این گفته‌ها برای یک قهرمان ژاپنی در موقعیت‌های سخت و دشوار هم صدق می‌کند. الهام ساخت این اکشن فیگور از قبرستان Okunoin (واقع در کویاسان) آمده است. همچنین ما برای ساخت اکشن فیگور گرالت از مجسمه‌های جیزو که در فرهنگ بودا قرار دارند، استفاده کرده‌ایم. در انتها جغدی که در کنار گرالت قرار داده شده است، یک یوکای است که Tatarimokke نام دارد و روح نوزادان مرده به‌حساب می‌آید. این پرنده ازطریق Botchling (یکی از باس‌های بازی The Witcher 3) توانسته است با گرالت ارتباط برقرار کند.

در انتها به این مورد اشاره کنم که طراحی گرالت در ظاهر یک سامورایی، توسط یان مارک و مارک مادِی، طراحان استودیو CD Projekt RED، انجام شده است. همچنین مارکو پلوف این اکشن فیگور را ساخته است. در ادامه می‌توانید ویدیو طراحی و ساخت اکشن فیگور رونین گرالت را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده