// یکشنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

تریلر گیم پلی Marvel Ultimate Alliance 3 مبارزات بازی را نشان می‌دهد

به‌تازگی سایت گیم اینفورمر بازی Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order را تجربه کرده است و یک ویدیو هفت دقیقه‌ای هم از آن منتشر کرده شده است.

در تاریخ ۲۸ تیر ماه، بازی Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order به‌صورت انحصاری در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد. در این بازی قهرمان‌های مارول وارد ماجراجویی جدیدی می‌شوند و تیم سازنده، از قهرمان‌های متعددی نسبت به نسخه‌های پیشین استفاده کرده است. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، تریلر جدیدی از گیم‌پلی این بازی منتشر شده است. درواقع ویدیو منتشر شده، گیم‌پلی ضبط شده از سوی سایت گیم‌ اینفورمر است که اخیرا Marvel Ultimate Alliance 3 را تجربه کرده است.

در جریان ویدیو منتشر شده شاهد گیم‌پلی دو مرحله ابتدایی بازی هستیم. در ابتدا اعضای محافظین کهکشان (Guardian of the Galaxy) را می‌بینیم که به مبارزه با نبولا مشغول می‌شوند. در ادامه به‌سراغ کره زمین می‌رویم؛ جایی که قهرمان‌های انتقام جویان با دشمنان‌شان وارد مبارزه می‌شوند. یکی از مواردی که در این ویدیو هفت دقیقه‌ای نشان داده شد، حالت Infinity Trials بود. بازیکنان با ورود به این حالت باید چالش‌های مختلفی را انجام بدهند تا بتوانند امتیاز کسب کنند.

از نظر دوربین و ویژگی‌های مختلف بازی، HUD بازی به‌نحوی است که بازیکنان می‌توانند آن را تغییر دهند. برای مثال با ضربه‌زدن به دشمنان، میزان آسیبی را که به آن‌ها وارد می‌کنید، نمایش داده می‌شود. حال می‌توانید این مورد را از تنظیمات بازی غیرفعال کنید. ازطرفی دوربین بازی در حالتی‌که به‌صورت تک‌نفره Marvel Ultimate Alliance 3 را تجربه می‌کنید، قابلت تغییر است و می‌توانید آن‌ را به کاراکترتان نزدیک کنید، اما در حالت تیمی و تجربه بازی با سایر بازیکنان، دوربین بازی در مسافت بیشتری از کاراکتر شما قرار می‌گیرد. ازاین‌رو تمامی بازیکنان می‌توانند کاراکترهای یکدیگر را مشاهده کنند.

از دیگر ویژگی‌های بازی هم می‌توان به سیستم Emote بازی استفاده کرد که استودیو تیم نینجا (Team Ninja)، سازنده بازی Marvel Ultimate Alliance، آن را به‌نحوی طراحی کرده است که بازیکنان برای استفاده از آن نیازی به Nintendo Voice Chat نخواهند داشت. همچنین اگر می‌خواهید تیم قدرتمندی را تشکیل دهید، از کاراکترهایی استفاده کنید که درکنار یکدیگر، مزیت‌هایی را در اختیار تیم قرار می‌دهند. در ادامه می‌توانید ویدیو گیم‌پلی بازی Marvel Ultimatge Alliance 3: The Black Order را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده