نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

فصل دوم «عصر جدید» با تغییر روی آنتن می‌رود؛ آرای مردمی سرنوشت سازند

فصل دوم برنامه استعدادیابی «عصر جدید» با تغییراتی نسبت به فصل قبل همراه خواهد بود.

برنامه استعدادیابی «عصر جدید» با اجرای احسان علیخانی مدتی پیش آغاز شده است. هدف این برنامه کشف استعدادهای واقعی عنوان شده است. مدتی پیش فصل اول این برنامه تلویزیونی به پایان رسید. به تازگی و بنابر جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون ایران؛ ظبط مرحله دوم این مسابقه استعدادیابی آغاز شده است.

مرحله دوم این برنامه با نام «فصل دوم» شناخته می‌شود. مرحله دوم «عصر جدید» با تغییراتی همراه خواهد بود. تغییر اول مربوط به قضاوت داوران است. در این مرحله برخلاف مرحله اول، از آغاز اجرای هر شرکت‌کننده هر چهار چراغِ داوران قرمز رنگ است. به این ترتیب شرکت‌کنندگان باید با اجرایی بهتر نسبت به فصل اول، آرای قرمز داوران را به رای مثبت تبدیل کنند. دو دیگر نحوه انتخاب استعدادهای برتر در هر برنامه است. طی فصل دوم هیئت داوران در انتهای هر برنامه ۲ شرکت کننده را انتخاب می‌کنند. پس از این اتفاق، این دو شرکت کننده بین مخاطبان برنامه به رای گذاشته خواهند شد. هر رای‌گیری ۲۴ ساعت طول خواهد کشید. در نهایت ۱۵ شرکت‌کننده از میان ۶۰ شرکت‌کننده باقی خواهند ماند. فصل دوم «عصر جدید» به‌زودی هر یکشنبه و دوشنبه ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

شصت شرکت کننده‌ای در مرحله دوم اجرا خواهند داشت، برگزیدگان دور اول هستند که توسط هیئت داوارن و گروه برنامه‌ساز انتخاب شده‌اند. هیئت داوران «عصر جدید» متشکل از رویا نونهالی، آریا عظیمی نژاد، سید بشیر حسینی و امین حیایی است. ما در زومجی پیش از این به معرفی برنامه استعدادیابی «عصر جدید»(فصل اول) پرداخته‌ایم. شما کاربران زومجی نیز می‌توانید نظرات خود را راجع به این برنامه با ما به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده