// یکشنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

سریال Blindspot برای پنجمین فصل تمدید شد

شبکه NBC رسما سریال Blindspot را برای فصل پنجم تایید کرد و مشخص شد این شبکه قصد دارد با پنج فصل به داستان این سرایل خاتمه دهد.

مجموعه تلویزیونی Blindspot شروع خوبی داشت و فصل اول این سریال به طور میانگین توانست تقریبا ۶ میلیون بیننده را با خود همراه کند. اما به مرور شاهد کاهش رتبه و بینندگان سریال «نقطه کور» بودیم و در فصل چهارم تعداد تماشاچیان این مجموعه به کمتر از ۳ میلیون نفر رسید. حالا شبکه NBC ضمن تایید ساخت فصل پنجم سریال Blindspot، رسما اعلام کرد این فصل آخرین فصل از سریال نقطه کور خواهد بود.

نقطه کور راوی داستان دختری به نام جینی است که حافظه‌اش را کاملاً از دست داده و به صورت اسرارآمیزی در میدان تایمز نیویورک با خالکوبی‌های زیادی روی بدنش توسط پلیس پیدا می‌شود. اف‌بی‌آی او را به خاطر خالکوبی‌های عجیبش تحت مراقبت امنیتی قرار می‌دهد. جینی به دلیل یک اختلال روانی نمی‌داند کیست. گفتنی است افرادی که دچار یادزدودگی پس گستر می‌شوند نمی‌توانند رویدادهایی را که اندکی پیش از آسیب اتفاق افتاده‌اند به خاطر آورند، هرچند ممکن است حافظه آن‌ها برای رویدادهای پیش‌تر سالم مانده باشدو در ادامه داستان اف‌بی‌آی او را به خاطر توانایی‌های خاصی که دارد به خدمت می‌گیرد و ماجراهای Blindspot از اینجا آغاز می‌شود.

از بازیگران اصلی این سریال می‌توان به جیمی الکساندر (نقش اصلی)، اشلی جانسون و سالیوان استیپلتون اشاره کرد. فصل پایانی نقطه کور احتمالا در سال ۲۰۲۰ پخش خواهد شد.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده