نویسنده: حسین صدری
// یکشنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

اسلحه مرگبار بازی Days Gone در دنیای واقعی ساخته شده است

یکی از طرفداران بازی Days Gone آنچنان تحت تاثیر این بازی قرار گرفته است که اسلحه‌ی معروف دیکن یعنی Sawblade را در دنیای واقعی طراحی کرده است.

بازی Days Gone، ساخته‌ی بند استودیو (Bend Studio) هنوز هم پس از گشت چند هفته از انتشارش یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های این ماه است. این بازی توانست برای دو هفته‌ی متوالی صدر جدول فروش هفتگی انگلستان را به خودش اختصاص دهد و بازی‌های بزرگی چون 11 Mortal Kombat و Fifa 19 را پشت سر بگذارد. با توجه به محبوبیت در حال گسترش بازی، تعداد طرفداران آن نیز افزایش یافته است. خلاقیت‌های مرگبار این طرفداران آنقدر زیاد است که دنیای بازی دیز گان با همه‌ی زامبی‌های پرشمارش هم نتوانسته آن را محدود کند؛ به طوری‌که یکی از طرفداران تصمیم گرفته چوب بیس‌بال-تبر دیکن را به صورت یک سلاح واقعی در دنیای واقعی طراحی کند.

یکی از کاربران توییتر با نام Tj_smitty14 در اکانت خود اعلام کرده که او در تجربه‌اش از Days Gone لذت زیادی برده و ساعت‌ها این بازی را تجربه کرده. او آنقدر تحت تاثیر این بازی آخرالزمانی قرار گرفته که تصمیم گرفته اسلحه‌ی اره مانند بازی را در دنیای واقعی طراحی کند. اگر هنوز فرصت نکرده‌اید پا به دنیای آخرالزمانی و جهنمی Days Gone بگذارید، باید بگوییم اسلحه‌ی Sawblade یکی از ابزارهایی است که می‌توانید در بازی با استفاده از آن زامبی‌ها را نابود کنید. دیکن در بازی می‌تواند با استفاده از یک تیغه‌ی اره‌ای و یک چوب بیس‌بال این اسلحه را بسازد یا به اصطلاح رایج درون بازی کرفت کند.

Days Gone

من آنقدر از Days Gone، ساخته‌ی Bend Studio لذت بردم که تصمیم گرفتم اسلحه‌ی مخصوص دیکن را در دنیای واقعی درست کنم! به این خاطر که شما هیچ وقت نمی‌دانید چه زمانی قرار است توسط یک فریکر (زامبی‌های دنیای دیز گان) مورد حمله قرار بگیرید!

این کاربر یعنی Tj_smitty14 تقریبا برای ساخت اسلحه‌اش از همان روشی استفاده کرده که دیکون در بازی استفاده می‌کند. او مقداری آهن‌قراضه پیدا کرده و سپس یک تیغه‌ی اره‌ای را با استفاده از آن‌ها به یک چوب بیس‌بال متصل کرده است. او سپس با سیم این دو قطعه را به یکدیگر محکم کرده تا مطمئن شود اسلحه‌اش هنگام شکافتن مغز سر فریکرها دچار مشکل نمی‌شود و به خوبی کار می‌کند. مقداری سیم خاردار باعث شده اسلحه‌ی ضد زامبی او در بخش‌های زیرین تیغه نیز همچنان مرگبار باشد و در آخر نوارهایی که دور بخش دسته‌ی آن پیچیده شده‌اند کمک می‌کنند این اسلحه راحت‌تر استفاده شود.

اینکه یک بازی ویدیویی باعث شده مردم اینگونه خلاقیت‌هایشان را نشان دهند و دست به ساخت چیزهای عجیب و غریب بزنند در نوع خودش جالب و دیدنی است. حالا اگر زامبی‌ها به دنیای واقعی حمله کردند؛ دست کم می‌دانیم باید چه کسانی را برای زنده ماندن به پناهگاهمان دعوت کنیم.

این روزها اخبار مختلف زیادی پیرامون بازی Days Gone شنیده می‌شود. بازی‌ای که منتقدان و بازیکنان نظرات ضد نقیض زیادی درباره آن داشتند. برخی آن را پسندیدند و برخی نیز آن را ضعیف و فاقد ارزش توصیف کردند. این بازی نهایتا موفق شد نمره ۷۲ را در وبسایت متاکریتیک به خود اختصاص دهد. بازی Days Gone هم‌اکنون به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 در دسترس قرار دارد.

نظر شماکاربران زومجی درباره‌ی بازی انحصاری پساآخرالزمانی پلی استیشن چیست؟ آیا شما از طرفداران آن هستید یا از منتقدان آن؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده