// یکشنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی ‌Brave Frontier: Last Summoner؛ ماجراجویی فانتزی

‌Brave Frontier: Last Summoner یک بازی نقش آفرینی ژاپنی (JRPG) با نبرد‌های نوبتی هیجان انگیز است که با گرافیک فانتزی و دنیای جذابش بازیکنان زیادی را به خود جلب کرده است.

بازی‌های نقش آفرینی ژاپنی در بین بازیکنان از جذابیت بالایی برخوردار هستند و به همین دلیل بازی‌های زیادی در این سبک منتشر می‌شوند. ‌Brave Frontier: Last Summoner  ساخته‌ی استودیوی gumi Inc. است که به طور رایگان برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS عرضه شده است. این بازی اندروید و آیفون توانسته از بین حدود ۲۰ هزار رای در پلی استور، میانگین امتیاز عالی ۴.۳ ستاره از ۵ ستاره را کسب کند که نشان از کیفیت بالای این بازی فانتزی و جذابیت آن است. این بازی برای سیستم‌ عامل iOS حدود ۱۴۰ مگابایت حجم دارد و مانند بسیاری دیگر از بازی‌های رایگان پلتفرم موبایل، تبلیغات و خرید‌های درون برنامه‌ای در آن  حضور دارند.

بازی snowball.io
بازی snowball.io
بازی snowball.io

گیم‌پلی بازی آیفون و اندروید ‌Brave Frontier: Last Summoner، یک ماجراجویی جذاب در دنیای Brave Frontier است که در آن بازیکنان باید به جمع آوری یک ارتش بزرگ و جادویی بپردازند و با این ارتش به نبرد شرورترین کاراکترهای دنیای بازی بروند. در بازی بیش از صدها کاراکتر و قهرمانان مختلف وجود دارند که بازیکنان با جمع آوری کارت های آنان می‌توانند از بین آنها یک تیم ۲۵ نفره را در نبرد های بازی هدایت و فرماندهی کنند. با توجه به تنوع‌ قهرمانان، اسلحه‌ها و میدان‌های نبرد مختلف در بازی Brave Frontier: Last Summoner هر بازیکن می‌تواند به خوبی با توجه به استراتژی و طرز تفکر خود به هدایت ارتش خود بپردازد و در نبرد‌ها به پیروزی برسد.

رقابت‌‌های ‌Brave Frontier: Last Summoner، نبرد‌هایی شلوغ بین دو تیم با ۲۵ قهرمان است که سراسر اکشن و هیجان است.

بازی ‌Brave Frontier: Last Summoner یک تجربه جذاب آنلاین است که بازیکنان در آن در نبردهای آنلاین PVP با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و به رمزگشایی رازهای نهفته در گوشه و کنار دنیای بزرگ بازی به نام VASK بپردازند. در هر نبرد به جز قهرمانان که هرکدام دارای خصوصیات تهاجمی خاص خود هستند، ۹ نوع اسلحه مختلف در بازی طراحی شده است که بازیکنان می‌توانند با توجه به استراتژی خود از آنها استفاده کنند. علاوه بر سلاح‌های مختلف، اسکیل‌ها و جادوهای مختلف برای احضار نیروهای ماورایی نیز به مرور در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد که در تعیین نتیجه نبردها نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند. همچنین ماموریت‌های جانبی بازی از لحاظ محتوایی و پس زمینه داستانی بسیار غنی هستند که انجام انها برای بازیکنان خالی از لطف نخواهد بود و  داستانی از شجاعت، افتخار را برای بازیکنان بازگو خواهد کرد.

بازی snowball.io
بازی snowball.io
بازی snowball.io

بازی ‌Brave Frontier: Last Summoner از لحاظ بصری و گرافیکی کاملا یک اثر فانتزی و به یاد ماندنی با رعایت تمامی عناصر کلاسیک سبک خود است و طراحی‌های شخصیت‌ها و محیط‌های بازی به خوبی انجام شده است. انیمیشن‌ها و جلوه‌های ویژه بازی در نبرد‌ها بسیار جذاب پیاده سازی شده و بازیکنان به خوبی حس اکشن و نبرد خشن بین دو تیم را حس خواهند کرد. در بخش صداگذاری نیز استودیوی gumi Inc. بسیار خوب عمل کرده است و افکت‌های صوتی بازی تجربه‌ی بازی را لذت بخش‌تر نیز خواهد کرد.

اگر از طرفداران بازی‌های نقش آفرینی ژاپنی (JRPG) هستید یا نسخه‌های دیگر بازی ‌Brave Frontier را تجربه کرده‌اید، نسخه‌ی Last Summoner یک تجربه‌ی  بزرگ، متنوع و هیجان انگیز است که با نبرد‌های نفس گیر، گرافیک زیبا و قابلیت شخصی سازی بالای خود، یک از بهترین گزینه‌های موجود در پلی استور و اپ‌استور به حساب می‌آید.

در پایان یادآوری می‌کنیم که مقالات بهترین بازی های اندروید به‌طور هفتگی و ماهانه منتشر می‌شوند که می‌توانید با مطالعه‌ی آن‌ها در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار بگیرید.

دانلود بازی اندروید و آيفون ‌Brave Frontier: Last Summoner


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده