// شنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

ترکیب تیم J.Storm در رشته Dota 2 تغییر پیدا کرد

تیم J.Storm، ترکیب جدید بازیکنانش را برای آخرین رویداد Major در رشته Dota 2 را معرفی کرد.

در ماه مارس گذشته رومن فومنوک، معروف به Resolut1on، به عنوان بازیکن غیرفعال تیم Forward Gaming، از رقابت‌های حرفه‌ای بازی Dota 2، جدا شد. این بازیکن اوکراینی در هفته‌های گذشته در حال پیگیری وضعیت اقامت خود در آمریکای شمالی بوده است که با توجه به جدیدترین اخبار مسابقات، مشکلات خود را حل و قصد بازگشت به میادین حرفه‌ای بازی را دارد.

طی اعلامیه‌ای که تیم J.Storm منتشر کرده است، لی سنگ‌دان، ملقب به FoREv، قرار است از تیم جدا شود و دیوید Moo، از این به بعد به عنوان پست سوم تیم (Offlane) بازی کند. Resolut1on نیز با ورودش به تیم به عنوان Carry تیم را همراهی خواهد کرد. لازم به ذکر است که رومن فومنوک، تجربه حضور در فینال مسابقات The International 2016، را به همراه تیم Digital Chaos، کسب کرده است و جزو یکی از بهترین بازیکنان پست یک در بازی Dota 2 است.

این تغییرات خطرات زیادی را برای تیم J.Storm، به همراه خواهد داشت. این تیم در حال حاضر با داشتن ۵۷۶ امتیاز در جایگاه دوازدهم Dota Pro Circuit قرار دارد و طبق قوانین فصل جاری بازی Dota 2، با اعمال این تغییرات تیم J.Storm بایستی ۲۰ درصد از مقدار امتیازی را که جمع‌آوری کرده است از دست دهد و به جایگاه پایین‌تری انتقال پیدا کند. البته در صورتی که این تیم بتواند جواز حضور در آخرین رویداد Major فصل را کسب کند، شانس زیادی برای کسب مقدار امتیاز لازم جهت حضور در مسابقات The International 2019 خواهد داشت.

تیم J.Storm قرار است هفته بعد در مرحله مقدماتی شمال آمریکا در مسابقات EPICENTER Major، شرکت کند و برای اولین بار از ترکیب جدیدش استفاده کند.

لیست بازیکنان تیم J.Storm:

  • دیوید 'Moo' هول
  • رومن ‘Resolut1on’ فومنوک
  • جاناتان 'Bryle' دگیا
  • کلینتون ‘Fear’ لومیس
  • پارک 'March' تی‌وان
  • جیمی 'Demon' هو (مربی)


منبع liquipedia
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده