// شنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

محتویات پس از عرضه بازی Rage 2 مشخص شد

شرکت بتسدا تصویری را منتشر کرده است که زمان و جزئیات محتویات پس از عرضه بازی Rage 2 را نشان می‌دهد.

سه روز دیگر بازی Rage 2 برای کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس قرار می‌گیرد. استودیو اولانچ (Avalanche Studios) و اید سافتور (id Software) قصد دارند پس از عرضه‌ی بازی محتویات سرگرم کننده و مختلفی را در دسترس کاربران قرار دهند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت بتسدا (Bethesda)، ناشر بازی Rage 2، تصویری را منتشر کرده است که جزئیات محتویات پس از عرضه بازی Rage 2 را نمایش می‌دهد. در اولین قدم، تا پایان ماه مِی چالش‌های بیشتر، پوسته‌های اسلحه و رویدادهای جهانی مختلفی در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. این در حالی است که در ماه ژوئن هم شاهد محتویات مشابهی هستیم و پوسته‌های اسلحه، چالش‌ها و رویدادهای جهانی مختلفی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

باتوجه‌به تصویر منتشر شده، اولین بسته الحاقی بازی Rage 2 در ماه آگوست در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در جریان بسته الحاقی Rise of the Ghosts محتویات داستانی، دشمنان، سلاح‌ها و مناطق جدیدی به بازی ریج 2 اضافه می‌شوند. گفتنی است که این بسته الحاقی رایگان نیست، البته از طرفی سایر محتویات ماه‌های گذشته نظیر چالش‌ها و پوسته‌های سلاح‌های بازی رایگان هستند. در انتها مشخص شده است که در فصل پاییز هم دومین بسته الحاقی بازی Rage 2 منتشر می‌شود، اما هنوز نام آن مشخص نیست. البته از نظر محتویات، همانند بسته الحاقی Rise of the Ghosts شاهد داستان جدید به همراه دشمنان، سلاح‌ها و مناطق تازه‌ای هستیم.

در ادامه می‌توانید تصویر منتشر شده از محتویات آینده ریج 2 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. اگر از جهان بازی اطلاعات کافی ندارید، می‌توانید پیش‌نمایش زومجی از بازی Rage 2 را مطالعه کنید.

محتویات پس از عرضه Rage 2


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده