// شنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

تاریخ و زمان کنفرانس خبری دیوالور دیجیتال در E3 2019 مشخص شد

حساب کاربری توییتر دیوالور دیجیتال اعلام کرده است که کنفرانس خبری این شرکت در نمایشگاه E3 2019 روز ۲۰ خرداد ماه و ساعت ۶:۳۰ صبح به وقت ایران برگزار می‌شود.

در میان شرکت‌هایی که در نمایشگاه E3 2019 کنفرانس خبری دارند، نام دیوالور دیجیتال (Devolver Digital) هم به چشم می‌خورد، اما هنوز تاریخ و زمان کنفرانس خبری این شرکت مشخص نشده بود. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر دیوالور دیجیتال تاریخ و زمان دقیق کنفرانس خبری این شرکت را مشخص کرده است.

کنفرانس خبری دیوالور دیجیتال در روز دوشنبه ۲۰ خرداد ماه و ساعت ۶:۳۰ صبح به وقت ایران برگزار می‌شود. متاسفانه جزئیات کنفرانس خبری دیوالور دیجیتال منتشر نشده است. با اعلام این خبر، تقویم زمانی کنفرانس‌های E3 2019 کامل شد. مایکروسافت اولین شرکتی است که در این نمایشگاه، کنفرانس خبری خود را برگزار می‌کند. در ادامه بتسدا و دیوالور دیجیتال کنفرانس‌های خود را آغاز خواهند کرد. کنفرانس‌های روز دوم هم با کنفرانس خبری یوبیسافت آغاز می‌شود. در ادامه اسکوئر انیکس و نینتندو کنفرانس و استریم زنده خود را در روز دوم آغاز خواهند کرد.

با اینکه اطلاعاتی از کنفرانس خبری دیوالور دیجیتال منتشر نشده است، اما می‌توان انتظار داشت که همانند سال‌های گذشته، شاهد یک کنفرانس عجیب‌وغریب باشیم. نظر شما کاربران زومجی در مورد کنفرانس خبری دیوالور دیجیتال چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده