// شنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

بازی Final Fantasy VII Remake در چند قسمت مختلف عرضه می‌شود

اسکوئر انیکس اعلام کرده است که بازی Final Fantasy VII Remake در قالب یک بازی کامل عرضه نمی‌شود و در بخش‌های مختلفی منتشر می‌شود

بالاخره پس از سال‌ها انتظار در جریان جدیدترین قسمت از رویداد State of Play، ویدیو جدیدی از بازی Final Fantasy VII Remake در دسترس قرار گرفت که بخشی از مبارزات بازی و صحنه‌های داستانی را نشان می‌داد. ازطرفی در گذشته شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix)، سازنده و ناشر بازی فاینال فانتزی 7 ریمیک، اعلام کرده بود که این بازی شبیه به بازی‌های اپیزودیک عرضه خواهد شد.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، پس از نمایش جدید Final Fantasy VII Remake، یک سایت ژاپنی با اسکوئر انیکس مصاحبه کرده است و در این مصاحبه، اسکوئر انیکس گفته است که نسخه ریمیک فاینال فانتزی 7 در قالب یک بازی کامل عرضه نمی‌شود. این گفته بدین معنا است که اسکوئر انیکس این بازی را در جریان بخش‌های مختلفی برای کاربران پلی استیشن 4 عرضه می‌کند. اسکوئر انیکس در این باره می‌گوید:

Final Fantasy VII Remake یک بازسازی کامل از فاینال فانتزی 7 است که برای پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود. قسمت زیادی از محتویات نسخه اورجینال بازسازی شده‌اند و این بازی دارای بخش‌های مختلفی است. اطلاعات بیشتر در ماه ژوئن منتشر خواهد شد.

تمامی محتویاتی که تا به امروز از این بازی نشان داده شده است، مربوط به اوایل بازی است و سوال اصلی این است که، اسکوئر انیکس Final Fantasy VII Remake را در قالب چند بخش عرضه می‌کند؟ باید منتظر ماند و ببینیم در ماه ژوئن چه اطلاعاتی از این بازی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. نظر شما کاربران زومجی چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده