// شنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

تریلر هنگام عرضه Puyo Puyo Champions به مناسبت انتشار بازی در غرب

شرکت سگا به مناسبت انتشار بازی Puyo Puyo Champions در غرب، تریلر هنگام عرضه‌ای برای این اثر سرگرم‌کننده منتشر کرد.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، شرکت سگا به مناسبت انتشار بازی Puyo Puyo Champions در غرب (با نام بازی Puyo Puyo Esports در ژاپن) تریلر هنگام عرضه‌ این بازی سرگرم‌کننده را منتشر کرد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی که به قیمت ۹.۹۹ دلار عرضه می‌شود، وجود بخش محبوب چندنفره است. بازیکنان این اثر می‌توانند از این پس با دوستان خود به‌صورت لوکال یا همان چند‌نفره حضوری به مسابقه بپردازند یا اینکه از طریق بخش چند نفره آنلاین به نبرد با دیگر کاربران بروند.

شرکت Sega یک ویژگی دیگر نیز به این بازی اضافه کرده و آن امکان انجام مسابقات ۸ نفره است که ظاهرا فقط به‌صورت آنلاین و از طریق اینترنت می‌توان وارد این حالت شد. بازی Puyo Puyo Champions دارای یک حالت آموزشی نیز است که تازه‌کاران و کسانی که با این اثر آشنایی ندارند می‌توانند قبل از ورود به مسابقات آنلاین، در آن خود را تقویت کنند. این حالت به شما این امکان را می‌دهد تا فیلم آخرین بازی‌های خود را مجددا تکرار کرده و مشاهده کنید که در کجای بازی دچار خطا شده‌اید که موجب باخت شما شده است. حالت آموزشی بازی Puyo Puyo Champions دارای یک‌سری نکات آموزشی نیز است که در مواقع لزوم به شما می‌گوید که چگونه می‌توانید بهتر بازی کنید و روش بازی خود را بهبود دهید. تریلر هنگام عرضه‌ بازی Puyo Puyo Champions را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Puyo Puyo Champions به‌طور کلی در مورد فراهم کردن گزینه‌های مناسب برای بازیکن است. در این بازی با ۲۴ شخصیت قابل بازی طرف هستیم که در کنار دو قوانین مختلف قرار گرفته‌اند؛ قوانینی که روند بازی را تغییر می‌دهند. بسته به علاقه‌ی خود می‌توانید از بین دو بازی Puyo Puyo 2 و Puyo Puyo Fever یکی را انتخاب و به اجرای آن مشغول شوید. بازی دارای دو زبان انگلیسی و ژاپنی است که می‌توانید هر زمانی که خواستید آنها را تغییر دهید. بازی Puyo Puyo Champions به عنوان یکی از بهترین بازی‌های رقابتی در سبک پازلی است. این اثر در حال حاضر برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر شده است.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده