// جمعه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۵

بسته الحاقی Campus بازی Cities: Skylines با انتشار تریلری معرفی شد

استودیو پارادوکس اینتراکتیو با انتشار تریلری از بسته‌ی الحاقی جدید بازی Cities: Skylines با نام Campus، که دانشگاه و ورزش‌های دانشجویی را به بازی اضافه می‌کند، رونمایی کرد.

پس از انتشار بازی Cities: Skylines در سال ۲۰۱۵، استودیو Colossal Order با عرضه بسته‌های الحاقی فراوان از این بازی پشتیبانی کرده و آن را هرچه بیشتر توسعه داده است. حال و بر اساس جدیدترین اخبار بازی، دهمین DLC بازی که Campus نام دارد قرار است آخر ماه جاری میلادی برای این اثر که در سبک ساخت و ساز شهری است، منتشر شود. این بسته به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا در محدوده و شهری که در حال ساخت آن هستند، زمین دانشگاه نیز احداث کنند و تمامی موارد مرتبط با آن را نیز، از جمله ورزش‌های داخل دانشکده‌ای، برعهده بگیرند.

استودیو Colossal Order در طول سالیانی که بازی Cities: Skylines منتشر شده، محتوای زیاد و متنوعی برای آن عرضه کرده است. این بازی خاص حالا دارای مواردی همچون بلایای طبیعی، حمل و نقل‌های بزرگ، کنسرت و بسیاری موارد دیگر است که همه و همه در کنار هم به بازیکن این حس را القا می‌کنند که واقعا در حال ساخت و مدیریت یک شهر یا کلان‌شهر است. با بسته‌ی الحاقی Campus نیز دستان شما برای ساخت و کنترل دانشگاه‌ها و هرآن‌چه که در آن‌ها است باز می‌شود. تریلر بسته الحاقی Campus بازی Cities: Skylines را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

در این بسته که معنی لغوی آن نیز «زمین دانشگاه» است، شما سه انتخاب پیش‌روی خود دارید که زمین مدنظر خود را در چه راستایی به‌کار بگیرید. شما می‌توانید در این زمین یک مدرسه، دانشگاه یا کالج هنر بسازید و کنترل و توسعه‌ی آن را برعهده بگیرید. هریک از این بناها نکته‌ها و روند توسعه‌ی خود را در پی دارد و به‌نوعی به توسعه‌ی کلی شهر شما کمک می‌کند. به محض این‌که زمین خود را تبدیل به یکی از سه مکان فوق کردید، می‌توانید ورزش‌های درون مدرسه‌ای یا دانشگاهی را برگزار کنید. در تریلر شاهد رشته‌ی ورزشی فوتبال آمریکایی بودیم که البته شما می‌توانید سراغ ورزش‌های دیگری مانند بسکتبال نیز بروید. شخصی سازی تیم مدرسه یا دانشگاه و هدایت آن‌ها تا رسیدن به مراحل بالایی از مسابقات و رقابت با تیم‌های سایر دانشگاه‌ها نیز از جمله‌ی ویژگی‌های بسته‌ی الحاقی Campus است.

یکی دیگر از مواردی که این DLC به بازی Cities: Skylines اضافه می‌کند، موزه است که می‌توانید در زمین دانشگاه خود بسازید و باعث رشد و توسعه‌ی شهر خود شوید. تیم توسعه‌ی بازی Cities: Skylines قول داده‌اند که محتوای رایگان بیشتری در کنار این بسته‌ی الحاقی برای این اثر منتشر کنند که فعلا اطلاعاتی در این مورد در دست نیست. بازی Cities: Skylines که توسط استودیو Colossal Order توسعه داده شده و توسط شرکت Paradox Interactive نیز منتشر شده، در حال حاضر برای پلتفرم‌های پی سی، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در دسترس قرار دارد. بسته‌ی الحاقی Campus نیز در تاریخ ۲۱ ماه مه (۳۱ اردیبهشت ماه) برای تمامی نسخه‌های بازی منتشر خواهد شد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده