// جمعه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۵

شش تیم نهایی رویداد MSI 2019 بازی League of Legends مشخص شدند

تیم‌های برتر مرحله دوم مسابقات Mid-Season Invitational 2019 بازی League of Legends مشخص شدند و از امروز به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

با پایان یافتن مرحله Play-in Stage رقابت‌های MSI 2019 بازی League of Legends، شِش تیم نهایی رویداد مشخص شد. بازی‌های مرحله اول با حضور هشت تیم برگزار شد که در دو مرحله گروهی و حذفی پیگیری شد و در نهایت با صعود تیم‌های Flash Wolves ،Phong Vũ Buffalo و Team Liquid همراه بود.

MSI 2019 league of legends

دومین مرحله رویداد Mid-Season Invitational 2019، مانند مرحله قبلی از دو بخش گروهی و حذفی تشکیل شده است. در مرحله اول که چهار روز به طول می‌انجامد، شش تیم راه‌یافته به این بخش بایستی به صورت رفت و برگشت با یکدیگر رقابت کنند. چهار تیم برتر مرحله گروهی جواز حضور در مرحله حذفی را به‌دست خواهند آورد. مرحله حذفی رویداد طی روزهای ۲۷ الی ۲۹ اردیبهشت پیگیری خواهد شد و در نهایت قهرمان رویداد مشخص خواهد شد.

رویداد MSI 2019، با‌توجه‌به اینکه به‌صورت ملی برگزار می‌شود از اهمیت بالایی برخوردار است و کسب عنوان قهرمانی رویداد برای سازمان‌های فعال ورزش الکترونیک در رشته League of Legends دستاورد بسیار مهمی است. مرحله اصلی رویداد MSI 2019 با حضور ۱۳ تیم مطرح مناطق مختلف بازی League of Legends کار خود را شروع کرده است و در یک بازه زمانی ۲۰ روزه قهرمان رویداد مشخص خواهد شد. مرحله اصلی رویداد از چهار بخش تشکیل شده است که در بازه‌های زمانی مختلف و به میزبانی سه شهر هوشی‌مین، هانوی و تایپه برگزار خواهد شد. مجموع جوایز این رویداد یک میلیون دلار است که قهرمان رویداد سهمی ۴۰۰ هزار دلاری را به خانه می‌برد.

علاقه‌مندان به دیدن بازی‌ها می‌توانند با مراجعه به کانال Riotgames در توییچ یا با دنبال کردن کانال lolesports در یوتیوب به دیدن بازی‌ها بپردازند.


منبع liquipedia
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده