// جمعه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

مجموعه Hitman HD Pack به سرویس Backward Compatibility ایکس باکس وان اضافه شد

جدیدترین عضو لیست بازی‌های Backward Compatibility ایکس باکس وان، مجموعه‌ی Hitman HD Pack است که شامل نسخه‌ی ریمستر سری هیتمن می‌شود.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، میجر نلسون در حساب توییتری خود اعلام کرده که جدیدترین اثری که وارد لیست محبوب بازی‌های Backward Compatibility ایکس باکس وان شده است، مجموعه‌ی Hitman HD Pack است که توسط استودیو آی او اینتراکتیو ساخته شده است. این مجموعه که در سال ۲۰۱۳ برای کنسول‌های ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 ساخته و منتشر شد، شامل نسخه‌ی ریمستر دو بازی Hitman: Contracts و Hitman 2: Silent Assassin می‌شود.

سرویس محبوب Xbox Backward Compatibility از سال ۲۰۱۵ که کارش را آغاز کرده، تقریبا هر هفته یک بازی از کنسول ایکس باکس 360 جدید را وارد لیست بلندبالای خود می‌کند تا اعضای این سرویس بتوانند آن بازی را روی کنسول ایکس باکس وان نیز بازی کنند. در این سرویس گاهی اوقات نیز بازی‌های انحصاری ایکس باکس نیز وارد خواهند شد که همین مساله باعث محبوب‌تر شدن آن شده است. اگر کنسول شما ایکس باکس وان ایکس است، این سرویس برای شما نیز گزینه‌های خوبی دارد؛ به‌طوری که عناوینی را که شامل Xbox One X Enhanced هستند می‌توانید با رزولوشن 4K و فناوری‌هایی مانند HDR و صداگذاری Dolby تجربه کنید.

مجموعه Hitman HD Pack در حال حاضر در فروشگاه ایکس باکس به قیمت ۲۴.۹۹ دلار قابل خرید است که به هر دو صورت فیزیکی و دیجیتالی قابل عرضه به علاقه‌مندان است. در راستای آخرین اخبار مرتبط با این سرویس، پیش‌تر در زومجی خواندید که Costume Quest و From Dust به بازی‌های Backward Compatibility ایکس باکس وان اضافه شدند.


منبع TWInfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده