// جمعه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۶

تریلر جدید بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled با محوریت شخصی سازی خودرو و شخصیت‌ها

به تازگی استودیو بیناکس تریلری از بازی مورد انتظار Crash Team Racing Nitro-Fueled منتشر کرده که ویژگی شخصی سازی و انتخاب خودرو را نشان می‌دهد.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی و با نزدیک‌تر شدن به تاریخ انتشار بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled که بسیاری از طرفداران انتظار آن را می‌کشند، استودیو بیناکس و شرکت اکتیویژن تریلری از این بازی دوست‌داشتنی منتشر کرده‌اند که اضافه شدن ویژگی‌هایی مانند شخصی سازی و انتخاب خودرو را نشان می‌دهد.

این برای اولین بار است که در بازی اتومبیل‌رانی شخصیت محبوب کرش، می‌توانید شخصیت و خودروی خود را شخصی سازی کنید و به شکل موردنظر خود درآورید. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که نه‌تنها مانند بازی Mario Kari، ظاهر اتومبیل خود را تغییر دهید، بلکه با هریک از شخصیت‌های بازی نیز که در حال رانندگی باشید، می‌توانید ظاهر وی را نیز به سلیقه‌ی خود تغییر دهید. پس اگر شما نیز رویای این را در سر داشته‌اید که روزی شخصیت Crash Bandicoot را در لباس یک کابوی و با کلاهی بسیار بزرگ ببینید، این ویژگی جدید بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled این امکان را به شما می‌دهد. تریلر بازی را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

در بخش شخصی سازی خودرو شما تقریبا هرچیزی را می‌توانید تغییر دهید. ظاهر چرخ‌ها، بدنه‌ی خودرو، برچسب پشت خودرو، رنگ‌بندی و حتی نقش و نگار روی بدنه‌ی خودرو را نیز می‌توانید در بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled به سلیقه‌ی خود تغییر دهید. شرکت Activision اعلام کرده که با پشت سر گذاشتن و انجام حالت Adventure می‌توانید گزینه‌های جدیدی را برای شخصی بازی باز کنید. همچنین این امکان را دارید که با جمع‌آوری سکه‌های Wumpa به میزان کافی و سپس مراجعه به محلی موسوم به Pit Stop، اقدام به خرید گزینه‌های جدید برای شخصی سازی شخصیت یا خودروی خود کنید.

در ویدیوی بالا نیز می‌توانید بخش‌هایی از این ویژگی جدید را مشاهده کنید که قطعا باعث افزایش تمایل شما برای داشتن این بازی می‌شود. بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled قرار است در تاریخ ۲۱ ماه ژوئن (۳۱ خرداد ماه) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه شود. در راستای سایر اخبار مرتبط با این بازی، پیش‌تر در زومجی خواندید که بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled دارای محتویات انحصاری پلی استیشن 4 خواهد بود.

نظرات خود را در رابطه با ویژگی جدید این بازی با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده