// جمعه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۰

بازی Riverbond تابستان امسال برای پلی استیشن 4 منتشر می‌شود

سونی در جریان استریم State of Play با انتشار تریلری از بازی Riverbond اعلام کرد که این بازی تابستان سال جاری برای پلی استیشن 4 در دسترس قرار می‌گیرد.

جدیدترین رویداد اینترنتی سونی یعنی State of Play که با تمرکز بر نمایش بازی‌های جدید برگزار می‌شود، بامداد امروز پخش شد. در میان آثار قابل‌توجه‌ای همچون نسخه ریمیک Final Fantasy VII و MediEvil چند بازی مستقل و جالب نیز به نمایش گذاشته‌ شدند که Riverbond یکی از این موارد بود.

بازی Riverbond در استودیو Cococumber در حال توسعه است و سازندگان برای نمایش بازی‌شان تریلری به تازگی در استریم سونی با طرفداران به اشتراک گذاشته‌اند. بازی با زاویه دید بالا به پایین پیش می‌رود و شاهد طراحی گرافیکی بسیار جذاب هستیم. همچنین بازی از بخش همکاری چند نفره برخوردار است که تا چهار بازیکن را به طور همزمان پشتیبانی می‌کند.

یکی از ویژگی‌های مهمی که در تریلر به نمایش درآمد، پوسته‌ها یا به اصطلاح اسکین‌ها بازی است. ظاهر کاراکتر‌های محبوبی همچون Shovel Knight، Bastion و حتی Psychonauts در این بازی در دسترس است و علاقه‌مندان به این بازی‌ها می‌توانند با کاراکتر محبوب‌شان به نبرد با دشمنان بروند.

بازی Riverbond در تاریخ نامعلومی از تابستان سال جاری برای پی سی و پلی‌ استیشن 4 منتشر می‌شود. برای آشنایی بیشتر با این بازی در پایین می‌توانید تریلر گیم پلی آن را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده