// جمعه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

بازی Stellaris برای مدتی محدود به رایگان در دسترس است

استودیو پارادوکس اینتراکتیو به‌صورت موقت و در یک آخر هفته‌ی رایگان، بازی Stellaris را روی استیم به‌صورت رایگان در دسترس قرار می‌دهد.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی و به مناسبت سومین سالگرد انتشار بازی Stellaris که در سبک استراتژی و با حال و هوای علمی تخیلی ساخته شده، استودیو پارادوکس اینتراکتیو این اثر را در در چند روز آتی جاری به‌صورت رایگان در استیم در دسترس قرار داده است. این بازی پیش‌تر و در سال ۲۰۱۶ در ابتدا برای پی سی منتشر شده بود و پس از آن به‌مرور برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 نیز عرضه شد.

بازی Stellaris در حال حاضر روی شبکه‌ای استیم به‌صورت رایگان قابل دانلود و اجرا است. آخر هفته‌ی رایگان بازی Stellaris تا روز یکشنبه ۱۲ ماه مه (۲۲ اردیبهشت ماه) ادامه خواهد داشت و در آن روز مجددا بازی به روال قبلی، یعنی به‌صورت پولی در استیم عرضه خواهد شد. به مناسبت این اتفاق، استودیو Paradox Interactive قیمت بازی و محتواهای آن را نیز با تخفیف عرضه می‌کند. پس اگر پس از تجربه‌ی بازی، از گیم‌پلی روان و جذاب آن لذت بردید و تصمیم گرفتید که به فتوحات فضایی خود ادامه دهید، می‌توانید بازی را به قیمت ارزان‌تری تهیه کنید.

در حال حاضر بازی Stellaris تا تاریخ ۱۴ ماه مه (۲۴ اردیبهشت ماه) به‌جای این‌که به قیمت ۴۵.۴۸ دلار پوند به‌فروش برسد، با قیمت ۱۱.۳۶ دلار قابل خریداری است که تخفیف بسیاری خوبی محسوب می‌شود. این در حالی است که تمامی بسته‌های الحاقی بازی نیز با تخفیف ۵۰ درصدی به‌فروش می‌رسند. آخرین موردی نیز که تخفیف خورده، جدیدترین DLC بازی به نام MegaCorp است که به‌تازگی منتشر شده و می‌توانید آن را با ۲۰ درصد تخفیف، به قیمت ۱۶.۱ دلار ازآن خود کنید.

اگر شما نیز این بازی را تجربه کرده‌اید، نظرات خود را با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده