// جمعه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

معرفی نسخه محدود پلی استیشن 4 برای رویداد Days of Play

در جریان رویداد اینترنتی State of Play شرکت سونی از نسخه جدید و محدود کنسول پلی‌استیشن 4 برای رویداد Days of Play رونمایی کرد.

شرکت سونی از نسخه جدید کنسول پلی‌ استیشن 4 که از طراحی جذابی نیز برخوردار است، رونمایی کرد. نسخه Days of Play در جریان دومین استریم State of Play که بامداد امروز برگزار شد، معرفی شد.

روی بدنه اصلی کنسول نشان‌های معروف پلی‌استیشن یعنی مثلث، دایره، ضربدر و مربع هستیم که در ظاهری خاکستری و براق طراحی شده‌اند. همچنین گفتنی است که کنترلر‌های این محصول نیز هم‌رنگ کنسول است. درحالی‌که شاهد نسخه اسلیم پلی‌استیشن 4 هستیم در آن سو این محصول از حافظه‌ی ۱ ترابایتی بهره‌ می‌برد. در حال حاضر قیمت این کنسول مشخص نشده است اما احتمالا ۳۰۰ دلار برای آن مشخص شود.

سال گذشته نیز سونی کنسولی با این نام به‌صورت محدود معرفی کرد که در مقایسه با این محصول می‌توان گفت از طراحی بهتر و جذاب‌تری برخوردار بود. کنسول جدیدی که امروز معرفی شد، احتمالا با برگزاری رویداد Days of Play در ماه ژوئن در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. اگر برای اولین‌بار است که نام این رویداد به گوش‌تان می‌خورد باید گفت که Days of Play رویدادی است که سونی به مناسبت سالروز پلی‌استیشن برگزار می‌کند و در جریان آن تخفیف‌های قابل‌توجه‌ای را روی محصولات خود اعمال می‌کند.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده