نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۳

بازی Predator: Hunting Grounds برای پلی استیشن 4 معرفی شد

در جریان رویداد State of Play، بازی Predator: Hunting Grounds با نمایش تریلری برای پلی‌استیشن 4 معرفی شد.

یکی از جالب‌ترین رونمایی‌ها در جریان رویداد State of Play سونی، مربوط به بازی Predator: Hunting Grounds بود؛ اثری که با محوریت فیلم‌های مجموعه Predator ساخته می‌شود و قرار است سال ۲۰۲۰ به‌صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر شود. این بازی توسط استودیو IllFonic، سازنده آثاری چون Friday the 13th: The Game ساخته می‌شود و با اینکه در جریان خود رویداد اطلاعات خیلی زیادی به جز یک تریلر از آن منتشر نشد، اما در ادامه سازندگان با انتشار پستی در بلاگ پلی‌استیشن توضیحاتی پیرامون بازی ارائه کردند. ابتدا تریلر معرفی بازی را تماشا کنید تا در ادامه نگاهی به جزییات آن هم داشته باشیم:

دانلود ویدیو از آپارات

بر اساس توضیحات ارائه‌شده، Predator: Hunting Grounds قرار است یک بازی چندنفره باشد که در آن گروهی از بازیکنان نقش افراد مسلحی را بازی خواهند کرد که به سلاح‌هایی مثل مسلسل، شات‌گان و موارد دیگر مجهز هستند و یک بازیکن هم در نقش شخصیت Predator قرار خواهد گرفت و با قابلیت‌های ویژه این شخصیت مخوف مثل دید خاص آن و همینطور سلاح‌هایی که دارد باید گروه دیگر را از بین ببرد. 

چارلز برونگارت، مدیرعامل استودیو IllFonic، اعلام کرده که این استودیو با این هدف تاسیس شده تا به ساخت بازی‌های مرتبط با فیلم‌ها بپردازد و Predator: Hunting Grounds هم تجربه‌ای در همین راستا است. استودیو مذکور برای ساخت این بازی با بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی و همینطور شرکت فاکس همکاری کرده تا یک تجربه جذاب و هیجان‌انگیز بر اساس مجموعه Predator خلق کند؛ تجربه‌ای که باید تا سال ۲۰۲۰ برای تجربه آن منتظر بمانیم. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده