// جمعه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۹

بسته الحاقی Iceborne بازی Monster Hunter: World در اواخر تابستان عرضه می‌شود

در جریان قسمت دوم برنامه State of Play، مشخص شد که بسته الحاقی Iceborne بازی Monster Hunter: World در تاریخ ۱۵ شهریور ماه عرضه می‌شود.

چند ماه پیش بود که بسته الحاقی Iceborne بازی Monster Hunter: World معرفی شد و مشخص شد که این بسته الحاقی، محتویات زیادی را به بازی اضافه می‌کند. طبق جدیدترین اخبار بازی و دومین قسمت از برنامه State of Play، شرکت کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر بازی Monster Hunter: World، اطلاعات جدیدی را از این بسته الحاقی منتشر کرد.

در جریان ویدیو منتشر شده از بسته الحاقی Iceborne، شاهد اضافه شدن محیط‌های برفی به جهان بزرگ Monster Hunter: World هستیم. ازاین‌رو هیولاهای جدیدی هم برای شکار کردن به بازی اضافه خواهند شد که هرکدام چالش‌های مخصوص به خودشان را دارند. به‌عبارتی با عرضه Iceborne در تاریخ ۱۵ شهریور ماه (۶ سپتامبر) محتویات داستانی جدیدی به این بازی نقش آفرینی و MMO اضافه می‌شود. البته این بسته الحاقی ابتدا در اختیار کاربران پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار خواهد گرفت و در انتهای زمستان هم برای کاربران کامپیوتر عرضه می‌شود.

در ادامه کپکام اعلام کرده است که یک نسخه رایگان با نام Free Trial هم برای بازی در نظر گرفته شده است. نسخه Free Trial بازی Monster Hunter: World که تنها برای کاربران PS4 در دسترس قرار داده شده است، به شما اجازه می‌دهد تا بازی را تا مرحله شکار Tobi-Kadachi پیش ببرید (جایی که Hunter Rank شما به چهار می‌رسد). به‌عبارتی بازیکنان می‌توانند کاراکتر خود را شخصی‌سازی کنند و پا به جهان بازی بگذارند، از مراحل فرعی و اصلی استفاده کنند تا زمانی‌که به مرحله‌ی ذکر شده برسند.

همچنین بازی Monster Hunter: World هم‌اکنون با قیمت ۲۰ دلار به‌فروش می‌رسد و تمامی پیشرفت‌های بازیکنان از نسخه Trial به نسخه اصلی منتقل می‌شود. در این میان اشاره کنم که نسخه Free Trial بازی تنها تا تاریخ ۳۰ اردیبهشت ماه (۲۰ مِی) در دسترس است. در انتها مشخص شده است که در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه (۱۱ مِی) هم رویداد چالشی Arch-Tempered Nergigante در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. کپکام مدت زمان طولانی را صرف توسعه این چالش کرده است و بازیکنان یکی از نبردهای بزرگ خود را تجربه خواهند کرد. مرحله Arch-Tempered Nergigante در دسترس کاربران پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان قرار خواهد گرفت.

در ادامه می‌توانید تریلر بسته الحاقی Iceborne را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده