// جمعه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۵

تیم های مرحله حذفی نهمین لیگ حرفه ای بازی Rainbow Six مشخص شدند

هشت تیم مرحله اصلی نهمین فصل لیگ حرفه‌ای بازی Rainbow Six Siege، مشخص شدند.

با پایان یافتن مراحل مقدماتی نهمین لیگ حرفه‌ای بازی Rainbow Six Siege، هشت تیم مرحله نهایی مسابقات مشخص شدند. هر کدام از مناطق آمریکای لاتین، آمریکای شمالی، اروپا و آسیا و اقیانوسیه دو نماینده را راهی مرحله اصلی رویداد کرده‌اند که از روز ۱۸ مه (۲۸ اردیبهشت) به مصاف هم خواهند رفت. مجموع جوایز این رویداد ۱۶۷ هزار دلار است که دو مجموعه ESL و Ubisoft به مدت دو روز میزبانی مرحله اصلی آن را در شهر میلان، ایتالیا بر عهده دارند. لازم به ذکر است که رقابت‌های این تورنمنت در پلتفرم کامپیوتر پیگیری خواهد شد.

تیم‌های حاضر در مرحله اصلی Pro League Season 9

Evil GeniusesImmortalsFaZe ClanFnatic
LeStream EsportsTeam EmpireDarkZero EsportsPET Nora-Rengo

نکته قابل توجه در مورد این رویداد، عدم موفقیت تیم G2 Esports برای کسب جواز حضور در مرحله اصلی نهمین لیگ حرفه‌ای بازی Rainbow Six، است. تیم G2 Esports پیش از این توانست با شکست Team Empire در فینال مسابقات Six Invitational 2019، اولین عنوان قهرمانی سال ۲۰۱۹ را به همراه ۸۰۰ هزار دلار جایزه از آن خود کند. ولی با این حال در بخش مقدماتی لیگ اروپا با قرار گرفتن در جایگاه سوم لیگ، بعد از تیم‌های LeStream Esports و Team Empire نتوانست امتیاز لازم جهت حضور در مرحله اصلی رویداد را کسب کند.

مرحله اصلی رویداد به صورت تک حذفی و با فرمت Best-of-three پیگیری خواهد شد. تمامی بازی‌های مرحله اصلی به صورت زنده به سیزده زبان مختلف از طریق پلتفرم توییچ استریم خواهد شد که برای دیدن استریم انگلیسی رویداد می‌توانید به کانال rainbow6 مراجعه کنید. این رویداد روی پلتفرم یوتیوب نیز پوشش داده خواهد شد و بازی‌های هر مرحله نیز در بخش آرشیو ویدیوهای توییچ، ذخیره خواهد شد.


منبع liquipedia
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده