// جمعه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۵

ششمین تیم راه یافته به مسابقات The International 2019 رشته Dota 2 مشخص شد

تکلیف نیمی از تیم‌های دعوت شده به رویداد The International 2019 بازی Dota 2 مشخص شد.

ششمین تیم راه‌یافته به مسابقات The International 2019، بازی Dota 2، مشخص شد. تیم PSG.LGD به عنوان دومین تیم چینی راه‌یافته به مرحله اصلی رویداد TI9 معرفی شد. نماینده باشگاه پاریسن‌ژرمن با توجه به اینکه شب گذشته تیم compLexity Gaming را در رویداد MDL Disneyland Paris Major شکست داد و به جمع هشت تیم برتر رویداد راه پیدا کرد، امتیاز لازم جهت حضور در مرحله اصلی مسابقات اینترنشنال را به‌دست آورد. این تیم در حال حاضر ۳ هزار و ۲۴۰ امتیاز DPC را جمع‌آوری کرده است و در جایگاه ششم رقابت‌های فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ بازی Dota 2 قرار گرفته است.

از مهم‌ترین عناوین تیم PSG.LGD می‌توان به نایب قهرمانی این تیم در مسابقات The International 2018 اشاره کرد. مهم‌ترین عناوین تیم در فصل جاری نیز به جایگاه چهارم در رویداد The Chongqing Major و مقام پنجم مسابقات The Kuala Lumpur Major، ختم می‌شود. البته این تیم هنوز از دور مسابقات MDL Disneyland Paris Major، حذف نشده است و قرار است امروز با تیم Virtus Pro، روبه‌رو شود. در صورتی که نماینده باشگاه پاریسن‌ژرمن بتواند در بازی امروز خود از سد تیم VP عبور کند با یک پله صعود، به جایگاه پنجم رنکینگ Dota Pro Circuit، دست میابد.

وضعیت دوازده تیم برتر فصل تا این لحظه

جایگاهتیمامتیاز DPC
۱Virtus Pro۱۱۴۰۰
۲Team Secret۱۰۲۰۰
۳Vici Gaming۶۳۰۰
۴Evil Geniuses۵۵۵۰
۵Fnatic۳۵۲۵
۶PSG.LGD۳۲۴۰
۷Ninjas in Pyjamas۲۴۷۰
۸Keen Gaming۱۱۴۰
۹Team Liquid۹۷۵
۱۰OG۹۴۸
۱۱TNC Predator۶۹۶
۱۲J.Storm۵۷۶

در حال حاضر تیم‌هایی که قصد حضور در مرحله اصلی رویداد The International را دارند، بایستی ۲ هزار و ۴۹۱ امتیاز DPC جمع‌آوری کنند. تیم Ninjas in Pyjamas که به رهبری پیتر "ppd" دگر، در رویداد MDL Disneyland Paris Major، حضور پیدا کرده است، می‌تواند هفتمین تیمی باشد که جواز حضور در مرحله اصلی مسابقات اینترنشنال را به دست می‌آورد. این تیم امروز بایستی با تیم Evil Geniuses روبه‌رو شود و در صورت پیروزی در این بازی ۲۱ امتیاز مورد نیاز خود را دریافت خواهد کرد.

تا به این لحظه تیم‌های Virtus Pro ،Team Secret ،Evil Geniuses ،Vici Gaming ،Fnatic و PSG.LGD تیم‌هایی هستند که جواز حضور در مرحله اصلی رویداد TI9 را دریافت کرده‌اند. احتمال می‌رود که تا پایان مسابقات دیزنی‌لند شاهد مشخص شدن دو تیم دیگر باشیم. الباقی تیم‌ها بایستی با برگزار شدن دو رویداد باقی‌مانده فصل جاری بازی Dota 2 مشخص شوند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده