// جمعه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

پنجمین تیم راه یافته به مسابقات The International 2019 رشته Dota 2 مشخص شد

تکلیف پنجمین تیم راه یافته به مسابقات TI9، بازی Dota 2، مشخص شد.

رویداد MDL Disneyland Paris Major، بازی Dota 2، چند روزی است که شروع شده است و در حال حاضر مرحله حذفی رویداد در حال پیگیری است. این رویداد با مجموع جوایز یک میلیون دلار و پانزده هزار امتیاز Dota Pro Circuit جزو مهم‌ترین رویدادهای فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ است که می‌تواند سرنوشت بسیاری از تیم‌های مرحله اصلی رویداد The International، امسال را مشخص کند.

یکی از تیم‌هایی که تا قبل از شروع شدن چهارمین رویداد Major، فصل جزو شش تیم برتر بخش DPC، بود و شانس زیادی برای راه‌یابی به مرحله اصلی رویداد TI9، را داشت، تیم Fnatic، بود. این تیم با داشتن ۳ هزار و ۴۵۰ امتیاز و پیروزی در مراحل مقدماتی Major پیش رو، جواز حضور در مرحله اصلی مسابقات MDL Disneyland Paris Major، را دریافت کرد و در گروه D با تیم‌های OG، Evil Geniuses و compLexity Gaming هم گروه شد. نکته قابل‌توجه، نمایش بسیار ضعیف آن‌ها بود که با باخت تمام بازی‌های این تیم در هر دو مرحله گروهی و حذفی همراه بود. تیم Fnatic در این رویداد با اینکه در جایگاه ۱۳-۱۶ قرار گرفت و فقط ۷۵ امتیاز DPC را به‌دست آورد، ولی بااین‌حال توانست جواز حضور در مرحله اصلی  رویداد The International 2019، را کسب کند.

Fnatic Dota 2

تیم Fnatic، در بین تیم‌های منطقه جنوب شرق آسیا در بازی Dota 2 دسته‌بندی می‌شود و بازیکنان فعلی‌اش ملیت‌های فیلیپین، کره جنوبی، سنگاپور و تایلند را دارند. مهم‌ترین عناوین کسب شده توسط این تیم در دو رویداد The Chongqing Major و فصل یازدهم تورنمنت DreamLeague رقم خورده است که در جایگاه‌های سوم و پنجم قرار گرفت. این تیم در حال حاضر با داشتن ۳ هزار و ۵۲۵ امتیاز Dota Pro Circuit در جایگاه پنجم رنکینگ فصل جاری بازی Dota 2 قرار دارد.

پیش از تیم Fnatic، چهار تیم Virtus Pro، Team Secret، Evil Geniuses و Vici Gaming نیز با کسب امتیاز لازم، جواز حضور در مرحله اصلی رویداد The International امسال را که قرار است در بازه زمانی ۲۰ تا ۲۵ اوت (۲۹ مرداد تا ۳ شهریور) برگزار شود، به‌دست آورده‌اند. رویداد TI9 باتوجه‌به قوانین جدیدی که قبل از شروع فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ منتشر شد با حضور هجده تیم در مرحله اصلی کار خود را شروع خواهد کرد که دوازده تیم به‌صورت مستقیم و با کسب امتیاز لازم در بخش DPC جواز حضور دریافت می‌کنند و شش تیم دیگر با شرکت در بخش مقدماتی مسابقات به مرحله اصلی راه پیدا خواهند کرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده